Autor Wątek: Schwalbe Marathon Supreme - czy to nowa opona?  (Przeczytany 704 razy)

Offline Mężczyzna SQ6GIT

• Miasto: Wrocław / Brzeg
  • Na forum od: 22.07.2013
    • log wycieczek
Zakładam nowy temat aby łatwo było usunąć, bo pytanie jest na krótką odpowiedź (chyba).
Nie mam doświadczenia z oponami, ale kupiłem Schwalbe Marathon Supreme przez internet.
Przyszły opony, ale moja radość trwała krótko -  po otwarciu opony sprawiają wrażenie używanych - jakieś ślady na bieżniku, naklejka fabryczna tylko na jednej oponie, itp. Załączam zdjęcia.

Nie chcę się zbłaźnić jakimiś pretensjami do sprzedawcy, może tak ma być, ale te opony wyglądają mi kurde na używane i umyte nieudolnie przed sprzedażą.. Ale może się mylę. Proszę o opinie doświadczonych kolegów/koleżanek, z góry dziękuję.

https://plus.google.com/u/0/photos/107127151540247356083/albums/5907454986590398177/5907454982280739810?hl=en&sa=N&q&pid=5907454982280739810&oid=107127151540247356083
« Ostatnia zmiana: 2 Sie 2013, 11:57 SQ6GIT »
Konrad
--

Offline Mężczyzna Iwo

• leniwy południowiec
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.09.2010
Nie wiem, od czego są takie usyfione, ale raczej są nowe - przez środek bieżnika biegnie pasek gumy będący pozostałością po jej wtryskiwaniu do formy, jakby były więcej jeżdżone to starłby się w pierwszej kolejności. Może to opony zdjęte z wystawowego roweru? To może tłumaczyć brud.

Offline Mężczyzna SQ6GIT

• log wycieczek
Iwo, dzięki. Brzmi logicznie. Jeśli to tylko jakieś wystawowo-magazynowe brudy, to nie ma problemu, po pierwszych 50 km zapomnę.. :)
Konrad
--

Offline EASYRIDER77

• Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
brud brudem. Ale jak ja kupowalem schwalbe to były oryginalne jakby papierowa karta schwalbe coś takiego. Wokół opony na każdą sztukę, taka kartka niebieska z napisem schwalbe. Nie wiem czy to norma, ale, czy np. są włoski po bokach, albo ślady z fabryki jakieś...

Taką jak Ty masz, dostałem continental, ale wszystko grało, bo to tylko brud.