Autor Wątek: Ukraina/Słowacja <albo gdziekolwiek> 24.08-11.09 (elastycznie ;)  (Przeczytany 932 razy)

Offline Kobieta _Ania

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 14.08.2013
Cześć!
Jestem Ania, mam 20lat i szukam chętnych na wyjazd rowerowy. Interesuje mnie Ukraina albo Słowacja, jako że chwilowo przebywam na podkarpaciu. Nie mam doświadczenia wyprawowego, ale w tym roku sporo jeżdżę rowerem, a sakwy i bagażnik planuję właśnie zakupić. Interesowałoby mnie spanie pod namiotem, a ze zwiedzania to raczej krajobrazy niż zabytki, chyba że chodzi o Lwów ;)
Co do terminu, jestem wolna od 24.08 do 11.09, ale wiadomo, że nie musimy jechać przez te wszystkie dni. Jako student bez kampanii wrześniowej szukam kogoś kto też ma wtedy wolne :)
Wpisałam, że interesuje mnie Ukraina lub Słowacja, ale jak ktoś szuka osoby na inną wycieczkę w tym terminie, to prawdopodobnie będę chętna ;)
Co do dystansu, to bez sakw 100km jeżdżę bez problemu, nie wiem jak z sakwami niestety.
Pozdrawiam
Ania

Offline Mężczyzna author878

• Miasto: Słubice
  • Na forum od: 01.05.2013
Witaj Aniu :-)) Jestem chyba tym kogo szukasz . Wybieram się na Krym z rowerem .Wyjeżdżam 24 rano ale że mieszkam na zachodzie Polski do lwowa dotrę dopiero w niedzielę przed południem . No cóż raczej trudno mi pisać o reszcie bo wszystko już napisałaś :-)) Jeśli nie przeszkadza co fakt że mam 58 lat to zapraszam do rozmowy . Zbyszek

Offline Mężczyzna Pawel.Deblin

• Miasto: Dęblin
  • Na forum od: 13.04.2015
    • http://zaliczgmine.pl/img/maps/map-409-s.png
Hejo! Ja tam planowałem też właśnie Słowację, tyle że mam czas do 2. września... Start 25.bym jednak preferował, gdyż mam weselicho 24... generalnie też lubię podziwiać krajobrazy, a gór w tym roku miałem tyle co na lekarstwo, gdyż albo pracowałem, albo jeździłem po północy naszego pięknego kraju. Napisz coś więcej nt traski, jaki dystans i gdzie dokładnie. Ja się dostosuję, po prostu zależy mi na górach... :)

Offline Mężczyzna wjck

• Miasto: Grodzisk Maz.