Autor Wątek: Taz BIKE  (Przeczytany 814 razy)

Offline Mężczyzna Taz

  • Wiadomości: 8
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.09.2013
Taz BIKE
« 21 Wrz 2013, 20:43 »
Generalnie miał służyć wyłącznie do śmigania po mieście. Rzeczywiście wjeżdża się na nim na Szrenicę bez żadnego kłopotu. Budowałem go przez dwa lata na luzie ponieważ nie miałem zbyt wiele czasu. Mówimy o tym po lewej stronie. Po tym sezonie przebuduję trochę napęd na wyższą półkę. Fotka z podjazdu na wysoki kamień w szklarskiej w trakcie długiego weekendu sierpniowego.

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11154
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Odp: Taz BIKE
« 23 Wrz 2013, 09:48 »
Po co Ci tyle skoku na mieście? ;)
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna Księgowy

  • .::Kolarska Patologia::.
  • Wiadomości: 4033
  • Miasto: Warszawa/Jabłonna
  • Na forum od: 30.12.2010
Odp: Taz BIKE
« 23 Wrz 2013, 12:20 »
Pokracznie wygląda z taką "klasyczną" ramą i takim skokiem. Do up hillu taki sztuciec? Geo ramy rozjechało sie totalnie...

Na podstawie czyich porad budowałeś rower?

Budowałem go przez dwa lata na luzie ponieważ nie miałem zbyt wiele czasu

Budowa roweru przez dwa lata, brzmi jakbyś budował go od podstaw spawając rurki. Chciałbym abys obronił teze takiego widelca do tej ramy - ciekaw jestem:D
Jadę tam gdzie znika horyzont.
MP 2014 - 500km 25h28`|MP 2015 - 300km 20h30`|MP 2017 - 300km 21h01`|MP 2018 (DNF)- 519km 27h30``|BBT 550km (DNF) | POM500 46h33`|PGR 550km - 80h04`

Offline Mężczyzna Taz

  • Wiadomości: 8
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.09.2013
Odp: Taz BIKE
« 23 Wrz 2013, 21:34 »
W rzeczywistości jest perfect. Nadaję się i do zjazdu i do podjazdu. Miasto miastem ale są takie miejsca gdzie można poszaleć. Opony jak wielu mówiło po za forum do bani faktycznie robiłem co chciałem na nich bez różnicy czy to był szuter czy asfalt czy ostre kamienie a co ciekawe byłem jedyny który nie złapał na niczym gumy. W górkach budził nie małe zainteresowanie nie będę zliczał ile już miałem ofert kupna. Księgowy co masz na myśli geo ramy jak by popatrzeć na ramy w sprzedaży i co można z nich robić to nie ma czegoś takiego w dzisiejszych czasach jak geometria. Dwa lata ponieważ nie miałem za dużo czasu i z doskoku coś tam dokładałem. Nie rozumiem co masz na myśli tezę takiego widelca ?

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Odp: Taz BIKE
« 23 Wrz 2013, 22:05 »
Księgowy co masz na myśli geo ramy jak by popatrzeć na ramy w sprzedaży i co można z nich robić to nie ma czegoś takiego w dzisiejszych czasach jak geometria.
:o

Takich parametrów jak długość górnej rury, kąt i długość rury sterowej nie przeskoczysz. Wsadzając monstrualnie długi widelec do ramy przeznaczonej pod krótszy zmienia się wyprzedzenie widelca i kąt rury podsiodłowej (od biedy można to jeszcze kompensować).
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 10707
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Odp: Taz BIKE
« 23 Wrz 2013, 22:13 »
Pomogę.
Nie rozumiem co masz na myśli tezę takiego widelca ?
Inaczej mówiąc - księgowy spytał dlaczego założyłeś taki widelec do tej ramy i to zakładając że, jak sam napisałeś, miał służyć do śmigania po mieście.

Offline Mężczyzna Taz

  • Wiadomości: 8
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 21.09.2013
Odp: Taz BIKE
« 24 Wrz 2013, 07:49 »
Miał wygladać inaczej niż te widziane wszędzie. Zdjęcie zdjęciem ale na żywo się inaczej prezentuje. Dwupółka jest sztywniejsza przekonałem się niejednokrotnie.

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11154
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Odp: Taz BIKE
« 24 Wrz 2013, 11:10 »
W górkach budził nie małe zainteresowanie nie będę zliczał ile już miałem ofert kupna.
Tak to jest, że jak ludzie widzą duży skok, to od razu sobie myślą że rower jest super ;)

Księgowy co masz na myśli geo ramy jak by popatrzeć na ramy w sprzedaży i co można z nich robić to nie ma czegoś takiego w dzisiejszych czasach jak geometria.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
jakbyś wsiadł na rower przeznaczony do DH to byś się dowiedział co to jest geometria ramy ;) Długość skoku zmienia sylwetkę, ale właściwości trakcyjne w takim przypadku są mocno zaburzone...
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

mariobiker

  • Gość
Odp: Taz BIKE
« 28 Wrz 2013, 12:54 »
Skok amora taki, że spokojnie możesz wybierać się na Dakar  :P. Jednak to Twój wybór i ja go szanuję. Sam wymieniłem amor na sztywniaka i mi pasuje więc każdy składa rower według własnego widzi misie. Co z tego powstaje to już inna sprawa.  ;D

Offline Mężczyzna 7milowebuty

  • Wiadomości: 111
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 17.01.2013
Odp: Taz BIKE
« 29 Wrz 2013, 12:05 »
Księgowy co masz na myśli geo ramy jak by popatrzeć na ramy w sprzedaży i co można z nich robić to nie ma czegoś takiego w dzisiejszych czasach jak geometria. [...]. Nie rozumiem co masz na myśli tezę takiego widelca ?
Ech te dzisiejsze czasy… :o

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum