Autor Wątek: Polska lub gdzieś blisko, 8-11 listopada 2013  (Przeczytany 878 razy)

Offline Kobieta camillia

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 28.09.2013
Cześć, dopiero dołączyłam do forum. Jestem tu głównie ze względu na wiedzę jaką mogę od Was zdobić, ale rówież ze względu na temat tego wątku:) Mam 29 lat, na rowerze jeżdżę od 2 lat, ostatnie dwa miesiące zaczęłam na nim trenować i mi się spodobało. W ramach podtrzymania przyjemności z jazdy, pomyślałam o wyprawie rowerowej w listopadzie (jest to jedyny okres, gdy mam w miarę więcej czasu w tym roku i taka 4 dniowa wyprawa jest możliwa:)

Wiem, że listopad to już dosyć późno i może być chłodno, jednak o ile nie spadnie śnieg, to oceniam, że ta wyprawa jest możliwa :) Byłaby to moja pierwsza wyprawa z sakwami, ale jestem dosyć wytrzymała i wysportowana, więc ciężarem na pewno nie będę, chyba że chcesz codziennie tłuc po 200 km po górach? tu może być mały problem... :)

Nie mam zaplanowanej trasy. Istotniejszy jest dla mnie termin i nie za wysoki koszt tej wyprawy. Tak w granicach rozsądku, spanie może być w schroniskach, jedzenie samodzielne lub w miejscowych barach. Jedyne ograniczenie kosztowe to podróż (raczej pociąg niż samolot).

Co do miejsca startu jestem elastyczna.

Planowany średni dystans dzienny - zależy od warunków. Myślę, że mogę jechac około 4-6 h dziennie, ale to jeszcze zweryfikuję i potwierdzę:)

Całkowity planowany dystans wyprawy - jestem elastyczna

Mój priorytet to miłe spędzenie czasu!:)

Jazda w deszczu ok (przeciwdeszczowa kurtka i spodnie są:), choć też wszystko w granicach rozsądku i możliwości przeziębienia. W ostateczności jak trzeba jechać (dojechać) to trzeba:)

Offline Mężczyzna czerkaw

• We are infinite
  • Miasto: Marianowo
  • Na forum od: 25.02.2013
    • Awesome Nomad
Propozycja ciekawa :)
Polska lub gdzieś blisko - tak z grubsza co to oznacza :) ?

Offline Kobieta magda

• Miasto: Tröjmiasto
  • Na forum od: 19.12.2011
    • Przejażdżkowe zapiski