Autor Wątek: One way - One person.  (Przeczytany 1569 razy)

Offline Mężczyzna Pawel.Deblin

• Miasto: Dęblin
  • Na forum od: 13.04.2015
    • http://zaliczgmine.pl/img/maps/map-409-s.png
One way - One person.
« 11 Lis 2013, 17:41 »
Hej!
Pewnie uznacie to za trochę śmieszne, ale szukam kompana, jednego (nie przepadam za jazdą w więcej osób).
Moje doświadczenie rowerowe jest zapewne mizerne w porównaniu do forumowych gigantów, gdyż póki co tak na serio jeżdżę od dwóch lat. Oczywiście na serio jak dla mnie, w tym roku zrobiłem trzy wyprawki 'życia' odpowiednio 400, 500 i 600 km. W przyszłym roku mam maturę, więc wakacje rozpoczną się odrobinkę wcześniej niż zwykle.
Wracając do tematu ;d Chciałbym przejechać się na traskę po Europie. Konkretnie - nie mam pojęcia gdzie. Nie zalezy mi specjalnie na jakimś miejscu, bardziej na poznawaniu nowych ludzi i spędzaniu z nimi czasu.... Z drugiej jednak strony bardziej nastawiałbym się na ciepło  ;D Więc pewnie wyjdzie z tego jakieś południe, natomiast jestem otwarty na inne propozycje potencjalnego kompana...
Teraz może pare podpunktów dotyczących formularza... :
* Średnio 90km/dzień
* Czasami dłuższy postój (kilka dni, jakieś zwiedzanie itp.)
* Noclegi na gospodarza, czasami campingi, w najgorszym razie 'na dziko'
* Całkowity dystans to coś koło 2000-3000 km
* Jedzenie - do tej pory zawsze kupywałem jakieś kromki i pasztety, a kolację gotowałem. Myślę, że nie warto tego zmieniać xD Czasami pewnie skosztowanie lokalnych dań
* Drogi, drogi... Zważając na mojego trekkinga, to raczej asfalt, twarda nawierzchnia..
* Deszcz - jedziemy.

Jeśli znalazłby się jakiś wariat, żeby ze mną jechać, bęęędę się bardzo cieszył..
Pozdrówka ;d

Offline Kobieta Jelona

• Miasto: Wałbrzych
  • Na forum od: 26.12.2013
    • Jakość to będzie blog
Odp: One way - One person.
« 26 Gru 2013, 14:33 »
Witaj!
co to znaczy że jesteś z Południa?:P