ze avid bb7 jest dobry ale odradza ze wzgledu na i zapiekanie sie czegos tam...jakiejs srobki czy cos... i nastepujace potem problemy z tegoz wzgledu
jego zdaniem moze nie rownie latwo jak mechanika ale przeserwisuje sie na trasie takze i hydraulika bez wiekszych problemow
mowi ze 1 klamke + 1 linke + 1 v-ke mozna zawsze ze soba wrzucic do sakwy na czarna godzine.......ciekawe, ciekawe.
powiada ze bede bardziej zadowolony pod wszystkimi wzgledami
Może i racja ale tym samym sposobem moiglibyśmy dalej na sigle'ach jeździć żeby nie urwać przezutki...hmm im bardziej chce się mieć rower zaawansowany technicznie tym więcej poświęceń trzeba znosić...Linka w v-braku też peka
oże troche inaczej.. to nie jest kwestia "czy coś się może zepsuć" bo zepsuć może się właściwie wszystko, tylko "czy będę w stanie to sam naprawić jak padnie na trasie"
jak beda dzialac bez awarii
Z dobrą będzie hamować także w kiepskich warunkach
Nie zmienia to faktu, że v-ki co jakiś trzeba trzeba regulować/wymieniać okładziny.