Autor Wątek: Holandia - Początek lipca  (Przeczytany 1166 razy)

Offline Mężczyzna Student

• Miasto:
  • Na forum od: 16.03.2013
Holandia - Początek lipca
« 14 Gru 2013, 11:07 »
WItam

Jestem studentem 24 lata, wybieram się w podróż do Holandii

Planuję dojechać autokarem do Holandii i wrócić rowerem. Trasę planuję wzdłuż wybrzeża wracać.
Czas hmm... nie określam czasu jazdy dziennej ani ilości km na obecny czas. Jazda jazdą, lecz warto się zatrzymać coś zwiedzić. Troszku już pojeździłem i szukam chętnych osób, w grupie się dużo milej zwiedza jak, że jestem osobą towarzyską. Spanie raczej na dziko, wyżywienie stawiam na gotowanie samemu lub w gupie zamiast codziennych restauracji. Wszelkie informację które mogli byście mi udzielić do tej wyprawy będą mi pomocne. Jeśli o czymś nie napisałem to przepraszam, ewentualnie dopisze.
Jednym z takich pytań jakie mam na wstępie to czy taniej jest jechać pociągiem do granicy Niemiec, później tam złapać pociąg regio i dojechać do granicy z Holandią, czy autokarem prosto do Holandii. I ewentualnie jak to się ma cenowo ile kosztuję bilet na autokar + rower, czy na pociąg.
Dziękuje za wszelkie odpowiedzi i przepraszam za błędy

Offline Mężczyzna tytan

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 26.01.2013
    • naszprychowani | blog
Odp: Holandia - Początek lipca
« 14 Gru 2013, 13:08 »
Jak zamierzasz noclegi zorganizować? (w niemczech nie można na dziko... ciekawi mnie czy ktoś próbował?)

Offline Mężczyzna worek_foliowy

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
« 14 Gru 2013, 13:22 »
O ile się nie mylę, ktoś z forum nocował nawet w miejskim parku i atakowały go dziki ;)
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
« 14 Gru 2013, 14:36 »
W Polsce też nie można ;]
Wracam do jeżdżenia.

• Miasto:
« 14 Gru 2013, 14:40 »
Zamierzam spać na dziko

Offline Mężczyzna tytan

• Na forum od: 26.01.2013