Właśnie 275 milionów to bardzo mało. Wyliczenia ekspertów pokazują, że jeżeli trasa ta miałaby być najwyższego standardu, a wszędzie byłyby zbudowane mosty, kładki - to powinna kosztować miliard złotych.
Cała trasa nie jest asfaltowa?Nie, nie, absolutnie.
Całość szlaku Green Velo podzieliliśmy na 12 królestw rowerowych o różnych stopniach trudności.
Powinniśmy wybrać się na zwiedzanie szlaku Green Velo rowerem, który ma jakąkolwiek sprawność terenową.
W każdym razie nie polecam sakwiarzom prawobrzeżnego odcinka na odcinku Włocławek-Bobrowniki-Nieszawa-Osiek, bo to właśnie ten fragment mnie zniechęcił do dalszego korzystanie z WTR.
Cytat: jarkot w 1 Paź 2015, 15:14W każdym razie nie polecam sakwiarzom prawobrzeżnego odcinka na odcinku Włocławek-Bobrowniki-Nieszawa-Osiek, bo to właśnie ten fragment mnie zniechęcił do dalszego korzystanie z WTR.Możesz napisać, pokazać coś więcej?
W konsultacjach dotycz?cych przebiegu bra?o udzia? 38 samorz?dów i 10 organizacji pozarz?dowych zwi?zanych z turystyk? rowerow? z ca?ego województwa
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.