Autor Wątek: Włochy lub Hiszpania -- szukam towarzystwa  (Przeczytany 1428 razy)

Offline Kobieta Olga Nowa

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 18.01.2014
Szukam towarzystwa na wyprawę a raczej ja bym chciała być towarzystwem ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w wyprawach a jedynie chęci oraz brata chętnego pojechać ze mną :) Nie mam też żadnego planu
Wyprawa najlepiej samolot a potem rower około 10 dni.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
3, 2, 1...

Opłaca się lecieć na tak krótko? ;)
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

wiec dwa tygodnie? Nie moge pozwolic sobie na zbyt dlugo ze wzgledu na pracę, jednak 2-2.5 tyg myslę że dało by się wygospodarować na spełnienie marzeń. W koncu po to żyjemy!

Offline Mężczyzna Waski

• Kapituła MP
  • Miasto: Lubin
  • Na forum od: 23.02.2013
Cierpliwie poczekaj aż ktoś będzie się tam wybierał i podczepisz się a po tym jak dodałaś zdjęcie to możliwe, że ktoś zorganizuje taki wyjazd specjalnie :)
"Wąski. My nie możemy jechać tam bez rowerów. Jak zwierzęta. :)"
"Kolarsko jesteś taki sobie, [...]" yurek55

haha :) Tylko roweru na zdjęciu brak! Przygotowania już rozpoczynam do nieistniejącego jeszcze planu :D Pozdrawiam!

Offline Mężczyzna Waski

• Kapituła MP
  • Miasto: Lubin
  • Na forum od: 23.02.2013
Masz w ogóle rower ? To pochwal się -> http://www.podrozerowerowe.info/index.php?board=33.0
a tak na marginesie i w związku z tym zdjęciem oraz płcią to Ci podpowiem, że w dobrym tonie na tym forum jest przywitanie się w odpowiednim dziale ->  http://www.podrozerowerowe.info/index.php?board=3.0
niby nie obowiązkowe ale ....

"Wąski. My nie możemy jechać tam bez rowerów. Jak zwierzęta. :)"
"Kolarsko jesteś taki sobie, [...]" yurek55

Dzięki za radę, dobre obyczaje są w cenie. Idę się przywitać. Rower mam ale nie trekingowy, który to planuję zakupić. Jestem w trakcie poszukiwań.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

• Miasto: Kraków