Ja mam taki odgłos 'a la traktor' gdy skręcam i shwalbe hurricane, zachaczają bocznym bieżnikiem o nawierzchnię.
A mieścisz się w zakresie dop. szerokości opony dla danej szerokości obręczy?Tabelka z tego wątku:
If you think, “hey, I can handle a little tire squirm in the corners and I don’t have too many sharp rocks in my trails,” you’ll still be faced with another consequence of running low tire pressure: undamped tire bounce. As anyone who’s spent a lot of time on a fat bike knows, tuning the bounce out of a fat bike tire is an art form and requires the perfect tire pressure for the specific conditions you’re riding. If you’re still trying to achieve “traction” from a low pressure plus tire, you too will be faced with the fat biker’s dilemma of traction VS tire bounce
Kompensacja "skakania" szerokich opon amortyzatorem?"Too much heaven" Przydała by się regulacja ciśnienia w kołach, w zależności od warunków terenowych (technicznie wykonalne). Albo chociaż "blokada skoku" dla opon.
A masz zapas w przedniej oponie na zwiększenie ciśnienia ? Może spróbuj ją dopompować trochę i zobaczy czy bujanie się nie zmniejszyło.
Obawiam się, że jednak na forum mało może być osób, które używały różnych obręczy i tej samej opony, i do tego jeszcze jeżdżą na sztywnym widelcu.