Autor Wątek: Merida Cyclo Cross 4 - prośba o ocenę  (Przeczytany 666 razy)

Offline Mężczyzna chrobotek

• Miasto: Bydgoszcz
  • Na forum od: 21.05.2010
Merida Cyclo Cross 4 - prośba o ocenę
« 2 Lut 2014, 19:31 »
Witam

Od kilku latek regularnie czytam forum, a w końcu przyszedł czas na pierwszy post:)

Poszukuję szybszego zamiennika do Unibike Xenon, wstępny wybór padł na meridę:

http://www.rowerymerida.pl/produkt727/cyclo-cross-4-rower-merida.html

Rower miałby służyć do jazdy całorocznej (zawsze z przynajmniej jedną małą sakwą Crosso) w 90% po słabej jakości drogach asfaltowych i w 10% po polnych/leśnych.

Niestety rower jest dostępny w moim mieście tylko na zamówienie, więc rozmiar ramy muszę wybrać wg kalkulatorów. Wychodzi na to że przy wzroście 178cm, dobra będzie rama 55cm?

Czy w podobnej cenie można kupić coś sensowniejszego? Może potraficie wskazać słabe strony tego modelu, ja niestety jestem sprzętowym laikiem.

Pozdrawiam

Offline Mężczyzna Ricardo

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.05.2011
Też szukam podobnego roweru, za 4790 pln to chyba bym się nie zdecydował na tą Meridę, nawet carbonowego widelca nie dali w tej cenie. Ale poza ceną rower ok. Z ciekawych propozycji zobacz jeszcze :
http://www.rosebikes.pl/bike/rose-pro-dx-cross-2000-2014/aid:692279
Możesz konfigurować rower, cena zbliżona, ale rower lżejszy.
Rozmiar powinien być ok, ja przy wzroście 179 szukam ramy 54-55.
Szukaj jeszcze czegoś z oferty firm Focus i Jamis.

Offline Mężczyzna sscx

• Miasto: Stockholm
  • Na forum od: 26.03.2013
W ostatnim numerze Magazynu Rowerowego jest krótka recenzja tego modelu. Merida nie rozpieszcza klientów jeśli chodzi o rozmiarówke- tylko 4 w porównaniu do 6 np. Ridley'a i jest dość nietypowa.
Zdecydowanie wolałbym tańszy np. http://www.bike4race.pl/product-pol-164-Rower-przelajowy-RIDLEY-X-BOW-10-DISC-kolor-1405B-Shimano-105-.html

ramy to klasa sama w sobie, kawał historii belgijskiej sceny przełaju i szosy.