Przede wszystkim nie ma sensu mówić o modelach, tylko rocznikach.
To ja Pasata miałem a nie Orkana
Już niedługo takie czasy mogą wrócić...
Mistrale i Orkany (ale widywałem tylko ciemnoniebieskie) też bywały z bagażnikiem i błotnikami.
Cytat: MCsubi w 23 Mar 2020, 00:11opowy turystyk to Passat 2×5, z błotnikami i bagażnikiemO ja głupi. To ja Pasata miałem a nie Orkana Musicie wybaczyć starszemu panu.
opowy turystyk to Passat 2×5, z błotnikami i bagażnikiem
Czemu nie piszecie o czerwonych Wagantach - rowerach na podróże?
Cytat: Sedymen w 23 Mar 2020, 08:42Cytat: MCsubi w 23 Mar 2020, 00:11opowy turystyk to Passat 2×5, z błotnikami i bagażnikiemO ja głupi. To ja Pasata miałem a nie Orkana Musicie wybaczyć starszemu panu. Wydaje mi się, że wszystkie Orkany były wyposażone w błotniki i bagażnik. Sam miałem ciemnoniebieskiego Orkana właśnie tak wyposażonego. Napęd - Favorit 2x5.
A Orkany to z barankiem były? Do dziś mam ramę kolegi (czerwono-czarną bez napisów z końcówki lat '90) w rozmiarze 60 (a chłopina 164 cm) właśnie ze stalową kierownicą barankową. Kolega jeździł po to cudo z Pionek aż do Rzeszowa a i tak upolował nadwymiar z wygiętą do góry rurką poziomą. Ten model miał napęd 2x6, suport był na kwadrat ale z konstrukcją konusową jak piasty. Do przekładki w mniejszą ramę Cr-mo poszły manetki na rurze skośnej i chromowane błotniki. Służą do dziś.
Orkany miały baranka, Passaty zresztą też. W Wagantach natomiast była prosta kierownica.