Cześć, nazywam się Klaudiusz, mam 22 lata i jestem studentem informatyki z Sosnowca - bez obaw nie jestem maniakiem komputerowym.Kocham sport, góry i wszelkiego rodzaju turystykę.
W skrócie:Termin :30-40 dni w okresie lipiec - wrzesień
Dystans : 3000-3500 km, 100-130 dziennie
Trasa : Bałkany
Noclegi : Namiot
Koszt : 500-1000zł
Kontakt: Forum lub klaudiusz.stawski@gmail.com
A teraz więcej szczegółów: W tym roku w wakacje planuje pojechać na wyprawę rowerową po Bałkanach.
Jeśli chodzi o termin to jeśli sesja pójdzie po mojej myśli, a zapowiada się w tym roku na znośną to jestem elastyczny w okresie od początku lipca do końca września.
Niestety ekipa z którą miałem jechać się wykruszyła więc:
Poszukuje chętnych w wakacje 2014 na wyprawę rowerową na trasię:
Polska->Słowacja->Węgry->Serbia->Macedonia->Kosowo->Albania->Czarna Góra - >Bośnia -> Chorwacja->Austria->Czechy->Polska.
Ewentualnie na końcówkę można by lekko zahaczyć o Alpy i wrócić pociągiem z Villach. Trasa była by mniej-więcej taka :
http://www.bikemap.net/en/route/1850776-balkany-2012-ukonczona-trasa/#/z6/45.65377,19.78701/terrain . Boney dzięki za inspirację.
Nie lubię też kurczowo trzymać się mapy, jeśli złapie nas chęć na jakąś spontaniczna modyfikacje to jestem jak najbardziej chętny.
Oczywiście jestem otwarty na podobne lub inne ciekawe propozycje.
Planowany dystans dzienny to około 100 -130km. Ale można by sobie zrobić od czasu do czasu dzień przerwy w celach regeneracyjno rozrywkowych w jakimś ciekawszym miejscu. Co do zwiedzania byłbym raczej skłonny ku podziwianiu przyrody ale jak będą jakieś ciekawsze zabytki w miastach to owszem. Na trasie będziemy mijać dosyć sporo gór więc będzie co podziwiać
Czas trwania wynosił by 30-40 dni. Jeśli chodzi o termin to wszystko będzie do dogadania bo to zależy od stanu sesji/praktyk itp uczestników.
Co do noclegów byłby to namiot i byłym skłonny za noclegami "na gospodarza" Gotowanie także po taniości we własnym zakresie na kuchence turystycznej.