O mnie
Mam na imię Tomek i mam 20 lat. Aktualnie mieszkam i studiuję w Krakowie, ale pochodzę z Jaworzna. Mam na koncie dwie duże wyprawy (zeszłoroczne Bałkany - 5 tygodni i miesięczny wyjazd do Włoch), a także dwie mniejsze w Holandii i na północy Norwegii. Jeśli chodzi o języki obce, to z angielskim nie mam żadnych problemów, po niemiecku też w miarę się dogadam, a od roku uczę się także hiszpańskiego, więc jakieś podstawy już złapałem.
Poszukuję
Szukam osoby, która ma podobne priorytety do moich. Byłoby miło, gdyby mieszkała gdzieś w pobliżu, żeby udało się przed wyjazdem gdzieś spotkać kilka razy i wspólnie pokręcić. Osoby z doświadczeniem wyprawowym mile widziane
Myślę, że maksymalna liczba osób, to 3-4. Miałem chętną jedną osobę, ale okazało się, że jednak nie da rady.
Trasa
Bardzo ogólny zarys (tak, wiem, że na razie trasa prowadzi autostradami, ale chodziło mi o pokazanie mniej więcej tych terenów, przez które chciałbym przejechać).
http://skroc.pl/8380fTrasa jest na razie w fazie planów. Zależałoby mi na przejechaniu kilku przełęczy w Alpach. Wstępnie myślałem np. o Col du Galibier. Chciałbym też zajechać do Liechtensteinu, Szwajcarii, Monako, Carcassonne, Andory, Barcelony, a zwieńczeniem trasy byłby podjazd na Veletę. Nie mam jeszcze obmyślonego kawałka między Barceloną, a Granadą. Zastanawiałem się też nad wydłużeniem trasy i przejechaniem kawałka Portugalii, np. do Lizbony.
Dzienny dystans zależy oczywiście od terenu, pogody i wielu różnych czynników. Jak wszystko dobrze idzie, to można spokojnie robić dziennie 100 i nawet trochę więcej kilometrów, jednak podczas górzystych etspów oczywiście dystanse będą krótsze. Nawierzchnia najchętniej asfaltowa, ale jak trafią się jakieś dobre bite drogi, to czemu nie.
Start i powrót