A tu oferta z Polski http://allegro.pl/show_item.php?item=4188539916 - sprzedawca zmierzył interesującą mnie odległość - jest to 400 mm
Cytat: KiESWY w 7 Maj 2014, 19:30A tu oferta z Polski http://allegro.pl/show_item.php?item=4188539916 - sprzedawca zmierzył interesującą mnie odległość - jest to 400 mmFaktycznym producentem tego widelca jest aprebic. Jest to kawał kloca (wagowo), ale jest przyjemnie sztywny bocznie.W przypadku hamulca tarczowego jest wyjątkowo prosto, kupujesz widelec 26" pod skok 80mm, jest ich od groma. Karbonowy od producenta, który ma jakąś markę to około 400-500zł.
W przypadku hamulca tarczowego jest wyjątkowo prosto, kupujesz widelec 26" pod skok 80mm, jest ich od groma. Karbonowy od producenta, który ma jakąś markę to około 400-500zł.
Od początku. Mając ramę 28'' i amortyzator pod koła 700c o skoku 80mm co mógłbym założyć sztywnego aby nie "popsuć" geometrii? Rama jest dedykowana pod amortyzator 80mm, chciałbym mieć też koła 700c.
kolejna sprawa... W rowerze Kinga (do którego trochę się przyłożyłeś) prześwit od opony do rury widelca jest strasznie duży (to moje subiektywne odczucie, poza tym tam są 28'' opony).
Teraz pytanie... czy nie za bardzo popadam w jakąś paranoję z tą koniecznością doboru odpowiedniej długości oś-bieżnia, a jeśli nie jakie rozwiązanie byłoby optymalne.
I jeszcze... czemu z tarczą miałoby być łatwiej? Chciałbym oczywiście zachować swoje v-brejki i w swoich wyszukiwaniach trafiałem na widelce przeznaczone pod ten rodzaj hamulca.
Skok 80mm przy 700c jest nietypowy, co to za model?
No i tak ma być. Inna opcja to czasem spotykane w niemieckich rowerkach wielka, wysoka korona. Bezsens.
Ja mam wsadzony krótki widelec, ale jeśli nie budujesz roweru ala szosówka, to ta geometria będzie cię wkurzać, bo rower robi się trudny w prowadzeniu, zwłaszcza z bagażem na przodzie.
Bo widelców pod 26" jest od cholery (420-460mm)
Jeśli nawet zdecydowałbym się na zmianę hamulca na tarczę mechaniczną (niechętnie) kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć, czemu rozróżniane są widelce 26'' i 28'' skoro i tak najważniejsze jest to co "wejdzie" pod koronę widelca?
nie udźwignę tego na szosowych korbach/kasetach.
CytujJa mam wsadzony krótki widelec, ale jeśli nie budujesz roweru ala szosówka, to ta geometria będzie cię wkurzać, bo rower robi się trudny w prowadzeniu, zwłaszcza z bagażem na przodzie.I dochodzimy do clue (wykorzystując nie swój wątek, przepraszam). Rower ala szosowy byłby ideałem, właściwie ze względu na baranek i wygodę którą doświadczam jeżdżąc na typowej szosówce.