Autor Wątek: wyprawa rowerowa od ok. 10.07. do na ok 2 tygodnie gdzie kolwiek ;)  (Przeczytany 695 razy)

westbam1440

• Gość
Cześć
Jestem początkującym "wyprawowiczem" i chciałebym pojechać gdzieś na wyprawę rowerową. Wolne mam od 10.07 i chciałbym wrócić tak do końca miesiąca. Cel wyprawy to może być Węgry Balaton, Chorowacja - Istria, może jakieś Włochy ;)
Noclegi pod namiotem, tempo w zalezności od dnia i formy. Ogólnie wszystko jest do ustalenia - jestem elastyczny ;)
mam 31 lat
mail : westb@interia.pl

Offline Mężczyzna adam5711112

• Miasto: Ruda Śląska
  • Na forum od: 01.09.2013
witam

a co powiesz na jazdę po Polsce mam  taki plan dojechać na Hel wzdłuż zachodnich granic?

Offline Mężczyzna grzes101974

• Miasto:
  • Na forum od: 25.11.2012
Jesli początkujący, to polecam Wiedeń, Bratysława, Budapeszt, po drodze Balaton :)

Offline Mężczyzna adam5711112

• Miasto: Ruda Śląska
  • Na forum od: 01.09.2013
jak na poczatek pchasz sie tak daleko?

Offline Mężczyzna wikrap1

• Miasto: łódź
  • Na forum od: 03.02.2013
    • Wyprawy młodej pary
Ja na pierwszą wyprawę wybrałem się na Mazury. Już druga była do Czech i Niemiec (wszystko rowerem).

I chyba lepiej na początek tak po europie mając świadomość, że masz 2 dni do granicy ojczyzny jak co ;) Nie wiem, czy jesteś obyty z zagranicą, ale jak nie, to bądź przygotowany na załamkę jak wszyscy wokół będą szprechać niezrozumiale i nastroje w stylu:

Uważam, że zagranica (jakakolwiek) to ciekawa przygoda. Powrót do ojczyzny również jest miłym przeżyciem.

Offline Mężczyzna Kosiek

• Miasto: opolskie
  • Na forum od: 24.07.2010