Opór pancerza. Tu znalazłem coś takiego http://allegro.pl/podkladka-steru-z-oporem-pancerza-28-6mm-hc-31440-i4302869378.html Rozumiem, że to idzie między górną miskę a ramę? Czy w sterach jest miejsce na ten bolec uniemożliwiający obracanie się pierścienia?
Ostatnia rzecz to stery. Jeszcze raz chcę się upewnić (to jeśli chodzi o tłumaczenie angielski - polski). Musze zamontować stery klasyczne (czyli zewnętrzne) , spotkałem się z oznaczeniem EC34.
Znasz kogoś w Warszawie kto nie po barbarzyńsku wbije te stery?
Jeśli jednak nie znajdę odpowiedniego oporu odezwę się.
Z wajchą zwalniającą hamulec.
Kup sobie te ostatnie: http://allegro.pl/nowe-przelotki-do-ergopowerow-dura-ace-p-t-i4355872216.html Idealnie pasują do tej ramy - wajcha ułatwia regulację tylnej przerzutki (czyli zazwyczaj nie jest używana)
Standardized Headset Identification System czyli "shis" z tego linku http://www.bikestacja.pl/pl/czesci-rowerowe/stery-podkladki/stery/stery-ritchey-comp-v2-headset-1-1-8-ec34.html mówi o tym, że u góry mamy klasyczne 28,6 mm u dołu natomiast, mam uwzględnić te zgrubienie - spaw, i to stanowi 30mm właśnie?
Pytanie, czy tak "odgięte" hamulce nie wpadają w konflikt z bagażnikiem?