To właśnie ogromna różnica. Miałem amortyzator z U-turnem 120-80mm
Między 100 a 120 skoku była ogromna różnica w prowadzeniu. Poza tym cały kokpit jak zanurkuje o te 4cm to może być masakrycznie sportowa pozycja jak na wyprawę i rower aż zbyt zwrotny.
Czyli podsumowując, rower
28 cali dałby mi:
+większą stabilność roweru
+lepszą trakcję na asfalcie
+Łatwość naprawy przebić.
-możliwy problem z szerszymi oponami
-większa wiotkość w terenie
-mniejsza wytrzymałość
26" da mi:+Wytrzymałość
+sztywność
+zwrotność
+ niższa waga
+Niższy środek ciężkości bagażu.
+dostępność części
+kompatybilność dętek.
69er da mi:+wytrzymałość tyłu
+trakcja przodu
+zwrotność (kontrowersyjna)
+waga (niewiele)
+środek ciężkości bagażu
+ciekawy wygląd
-kompatybilność dętek
Coś pominąłem? Coś jeszcze na niekorzyść 69'era przemawia?
Uparłeś się na to bezsensowne rozwiązanie, ale cóż, przynajmniej się pośmiejemy
Mając w pamięci wasze wielkie oczy, jak wybierałem się na zachód z 2-kołową przyczepą (i moje wielkie oczy na podjazdach z tą kobyłą) to szanse na pośmianie się ze mnie chyba zawsze będziecie mieli. Jak się nie przewrócę, to się nie nauczę