Autor Wątek: Który rower wybrać? :)  (Przeczytany 2644 razy)

Offline Kobieta grudzi

• 'cogito ergo sum!
  • Miasto: Lubliniec
  • Na forum od: 28.05.2014
Który rower wybrać? :)
« 28 Maj 2014, 10:39 »
Witam! :)
Nie znam się aż tak dobrze na rowerach więc byłabym wdzięczna gdybyście mi doradzili, który jest lepszy technicznie. Ma to być rower na dłuższe wyprawy, solidny, wytrzymały. A też nie wiem czy waga roweru około 16kg to dużo? Wydaje mi się, że jak na cenę 1900zł to chyba dobrze.
O tym rowerze rozmawiałam z panem w sklepie i bardzo go zachwalał. Powiedział, że na takie wyprawy się nadaje.
link : http://allegro.pl/rower-medano-beyond-b-03-man-28-i4279116411.html

Natomiast o drugim rowerze nie mam pojęcia:) ale prezentuje się wspaniale.
http://allegro.pl/modny-rower-trekking-ferrini-venue-28-acera-kross-i4251501942.html

Też zależy mi na prawidłowej postawie, żeby kręgosłup nie ucierpiał za bardzo.

« Ostatnia zmiana: 29 Maj 2014, 00:39 yoshko »
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

Offline Kobieta grudzi

• 'cogito ergo sum!
Odp: Któy rower wybrać? :)
« 28 Maj 2014, 11:51 »
Głównie po asfalcie. Ma to być na pewno rower trekkingowy, tylko nie wiem który z wyżej wymienionych jest technicznie lepszy. W sklepie jak przymierzałam się do tego roweru medano z ramą 20 cali to był dobry, mój wzrost to około 178cm.

Offline Mężczyzna qbab

• Miasto: łódzkie
  • Na forum od: 25.12.2011
« 28 Maj 2014, 12:17 »
Lepiej kupić ten do którego możesz się przymierzyć. Jeżeli na nim siedziałaś i było OK to zawsze lepiej kupić tego niż cos z internetu. Ten Medano to polski rower (Zasada) więc nie powinno być jakiś strasznych niemiłych niespodzianek.
Wg specyfikacji jest dosyć wyważony i dobrany w swojej klasie.
Jedyna zagadka to bagażnik ale trzeba by go najpierw przetestować.
P.S.
Na stronie Zasady rower wg specyfikacji ma inne obręcze i opony niz ten z Allegro. Pewnie inny rocznik.

Offline Mężczyzna Pustelnik

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 13.03.2010