Większość części przełożona z Dynamicsa. Oryginalny widelec zastąpiony został przez RST Fork Rigid- lżejszy, super tłumi drgania.
Bar Ends: (Rogi) Ergon GP4 -410g
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Kellys- 58g
Brake: (Front): (Hamulec Przedni) Magura HS 11 -427g
Brake: (Rear): (Hamulec tylny) Magura HS 11 -440g
Cables: (Pancerze i Linki) Jagwire-62g
Cassette: (Kaseta) Shimano SLX HG80 11-28T-230g
Cartridge bottom bracket: (wkład suportu) Shimano- 98g
Chain: (Lancuch) Shimano HG73- 282g
Chain protektor: ( Osłona neoprenowa) Taśma- 2g
Crankset: (Korba) Shimano FC-M590 48-38-28– 986g
Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore SL-M530-160g
Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore LX RD-M581 -306g
Fork: (Widelec) RST Rigid Fork Mg– 878g
Frame: (Rama) Specialized Sirrus 2012 A1- 1760g
Handlebar: (Kierownica) Dynamics 680mm- 272g
Pedals: (Pedaly) Wellgo WPD-M17C SPD- 352g
Seat: (Siodlo) Specialized BG Targa 155mm– 377g
Seatpost: (Sztyca) Specialized 27,2mmx400mm – 344g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Specialized 31,8mm- 18g
Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g
Skewers: (Zaciski kol) Alloy– 152g
Spacers: (Podkladka pod mostek) FSA -25g
Stem: (Mostek) Dynamics regulowany – 287g
Headset: (Stery) FSA- 36g
Tire (Front): (Opona Przednia) Schwalbe HURRICANE 1,75” -526g
Tire (Rear): (Opona Tylna) Schwalbe Supreme 1,6”-487g
Tubes: (Detki) Accent Auto – 250g
Wheel Front: (Kolo Przednie) AlexRims Sirrus DLX700- 928g
Wheel Rear: (Kolo Tylne) AlexRims Sirrus DLX700 - 1193g
Na lekko:
RAZEM-11609g
Wyprawowo:
Uchwyt do pompki- 14g
Bagażnik-716g
Błotnik przód-172g
Błotnik tył-199g
RAZEM-12710g
a tu poległa rama Dynamics