Autor Wątek: Powitanie ;)  (Przeczytany 450 razy)

Offline Kobieta Kavic

• Miasto: Świat
  • Na forum od: 13.06.2014
    • Podróż dookoła świata - jedziemy na wschód.
Powitanie ;)
« 13 Cze 2014, 10:58 »
Witajcie,

Jestem początkującą rowerówą. Jak na razie mam za sobą jeden sezon z hakiem miejskiej jazdy po uroczych ulicach Warszawy ;) kiedy to stopniowo pokonywałam bariery deszczu, zimna i przekonywałam się do jazdy po jezdni zamiast po chodnikach, a także przyzwyczajałam do jazdy w kasku, no i kilka lat jazdy po Kampinosie i innych trasach wokół stolicy (krótkodystansowych 20 - 30 km). Teraz zarażam pasją męża (skutecznie!) i wkrótce wybieramy się na dłuższy wypad po wschodnich rubieżach - 10 - 12 dni z sakwami od Augustowa na południowy wschód. Odliczamy już dni i ostro trenujemy w każdy weekend, żeby przyzwyczaić nogi, a przede wszystkim pośladki...

Do długodystansowej jazdy zarazili mnie bloggerzy (Los Wiaheros, Mażna i Janek z Nagniatamy, ostatnio Ania i Matt z gettingnowhere) oraz (a w zasadzie przede wszystkim) obecni tutaj Ania i Robb M. Ich Tysiąc szklanek herbaty maglowałam bez końca, podobnie jak Podręcznik przygody rowerowj - przy okazji wielkie dzięki dla Was - bo jeśli przyświecał Wam cel "zarażania" rowerową pasją to jeden sukces możecie odnotować :) Odkryliście przede mną zupełnie nowy sposób podróżowania, za co jestem dozgonnie wdzięczna!

Podczas naszej pierwszej wyprawy chcemy się przekonać czy podróżowanie na 2 kółkach bez silnika jest dla nas, więc nie inwestujemy w sprzęt, lecz staramy się dopasować nasze rowery, pożyczając to i owo od znajomych. A później? Czas pokaże - świat stoi otworem :D

Jedziemy na wschód!
www.kasiavictor.com

Offline Mężczyzna łatośłętka

• Skup i ubój. Rozbiór.
  • Miasto: nie, wioska
  • Na forum od: 21.03.2013
Odp: Powitanie ;)
« 13 Cze 2014, 12:22 »

Cześć.  :)
tutaj jestem łatoś, odtąd łętka ... łatośłętka!

Offline EASYRIDER77

• Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
« 13 Cze 2014, 14:05 »