Autor Wątek: Rower górski MTB do 700 zł  (Przeczytany 1898 razy)

Offline Mężczyzna danio

• Miasto:
  • Na forum od: 26.06.2014
Rower górski MTB do 700 zł
« 26 Cze 2014, 17:02 »
Witam,

Poszukuję roweru górskiego MTB dla siebie, mam 25 lat, ok. 90kg wagi i ok. 185 cm wzrostu, mam raczej długie nogi, ręce także (jeśli to ma jakieś znaczenie)

Czego dokładnie poszukuję?
Poszukuję uniwersalnego roweru, którym będę mógł wyjechać na miasto (nie ma u mnie ścieżek rowerowych) jak i po za miasto, na drogę szutrową, do lasu

Budżet
Generalnie nie chcę dużo wydawać na rower, nie potrzebuję żadnego specjalistycznego
"sprzętu". Chcę w miarę solidny rower, najlepiej z resorami z przodu, ze zwykłymi pedałami (nie takimi gdzie wkłada się buty). Jestem raczej laikiem w w rowerowych sprawach, posiadam stary rower, który już nie raz musiałem sam prawić (porwany łańcuch, linka, przebita dętka itp) ale nie orientuję się w tym co teraz sprzedają w sklepach. Chcę przeznaczyć na rower nie więcej niż 700-800 zł

Pytania do Was
Co sądzicie o polskich rowerach "Romet"?
Czym się różni rower za 700 zł od tego za 2 000 zł? Wiem, że rama będzie aluminiowa, np. łatwiejsze odkręcanie koła przedniego, siodełka ale czy rzeczywiście ktoś taki jak ja potrzebowałby drogiego sprzętu?
Co uważacie na temat rowerów z Allegro, markowych ale jednak z Allegro czyli złożonych i mogących mieć wady, może być problemowa reklamacja (odsyłanie roweru)?
Kiedy najlepiej kupować rower, czy w e-sklepach rowery zimą są tańsze tak jak w sklepach stacjonarnych, warto zaczekać do zimy?
Jakie parametry powinien posiadać rower dla mnie? (pytam o kluczowe elementy tj. koła, ramę itp)

Znalazłem takie trzy rowery:
http://allegro.pl/mocny-rower-zenit-sport-26-shimano-alu-21-speed-i4339691561.html
http://allegro.pl/swietny-rower-26-kands-stranger-disc-niska-rama-i4341406715.html
http://allegro.pl/swietny-rower-26-kands-900-aluminium-gratis-i4282155380.html

Co możecie o nich powiedzieć?

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam