Autor Wątek: witam!  (Przeczytany 346 razy)

Offline Mężczyzna dybek

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.05.2014
witam!
« 10 Lip 2014, 19:28 »
cześć wszystkim!
nazywam się Bartek. na rowerze jeżdżę hobbistycznie od kilku lat, ale już od małego był to mój ulubiony sposób przemieszczania się ;) do tej pory preferowałem kręcenie kilometrów po krętych leśnych ścieżkach, ale trasy wokół się skończyły i pomyślałem o sakwach.

forum przeglądam już od prawie roku i przy okazji chciałem podziękować za całą wiedzę, którą zechcieliście się podzielić ;) od prawie roku przygotowywałem się również do mojej pierwszej i od razu samotnej wyprawy do Hiszpanii. wystartowałem pod koniec czerwca, ale niestety okazało się, że przeceniłem nieco swoje możliwości i w Pradze stwierdziłem, że dalsza jazda samemu mija się z celem.

po za tym doświadczenia w sakwiarstwie raczej brak, ale za to są chęci, sprzęt i jeszcze masa wolnego czasu, który zdążyłem zarezerwować na Hiszpanię. a więc plan na teraz to kilka krótszych wypraw po kraju, żeby na spokojnie z tematem się oswoić :) a i jakiś wspólny wypad z kimś bardziej doświadczonym na pewno się przyda (nie musicie odsyłać, wiem w którym dziale szukać ;) )

pozdrawiam!

Offline Mężczyzna transatlantyk

• Moderator Globalny
  • GM 2420
  • Miasto: Annopol
  • Na forum od: 21.11.2007
    • Rowerem przed siebie.
Odp: witam!
« 11 Lip 2014, 15:38 »
Trudne, prawda? Muszę Cię" pocieszyć", że często z kimś bywa jeszcze trudniej :) Trzeba szukać długo i cierpliwie. Jak już się zarejestrowałeś na forum, to przynajmniej będziesz miał dużo możliwości wyboru. W Poznaniu jest już spora grupka "naszych", mamy też mniejsze i większe imprezy ogólnopolskie. Przybywaj :)

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
« 11 Lip 2014, 15:51 »
Z kimś na pewno trudniej, ale ciekawiej ;) No i zawsze jest do kogo gębę otworzyć jak się człowiek wieczorem do namiotu pakuje.