Autor Wątek: pozdrower  (Przeczytany 446 razy)

Offline Kobieta mzewa

• Moutain Flyer
  • Miasto: Kędzierzyn-Koźle
  • Na forum od: 29.07.2014
    • moje forum miejskie
pozdrower
« 31 Lip 2014, 13:14 »
Witam wszystkich.
Pochodzę z małego miasteczka, gdzie ścieżki rowerowe buduje się pół roku przed wyborami ;-) . Można zaryzykować stwierdzenie, że potem i tak ich nikt nie używa, bo są w miejscach kompletnie od czapki. Jestem taka góralka ze śląska opolskiego. Założyłam stowarzyszenie żeby coś pozmieniać w temacie rowerowym w moim mieście ale nie przebiliśmy się przez mur i już mi się  nie chce próbować... teraz skupiam się na rowerowym powrocie w trasy, które zaniedbałam.
Lubię górskie traski ale mój 'Kot" - góral na szosie to dla mnie codzienność. Używam rowerka komunikacyjnie, a ponieważ jestem przywiązana, to mojego "kota" targam wszędzie. Ostatni wyjazd jednodniowy 65 km w Jurze, fantastyczna pogoda, powrót do źródeł , bo w Jure jeżdżę od 2006 roku, przynajmniej raz w roku ;-)
Znajomy dał mi linke do Waszego forum w temacie podróży polską koleją z rowerem /pozdro Mique/.
Przeczytałam temat od deski do deski, przy okazji znajdując starych rowerowych przyjaciół /pozdro dla K i G/ więc po namyśle zalogowałam się i jestem. Tadam !

« Ostatnia zmiana: 31 Lip 2014, 13:23 mzewa »

Offline Mężczyzna Daniel-san

• Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 15.01.2014
Odp: pozdrower
« 31 Lip 2014, 13:59 »
cześć mzewa! :)
Książka: Bike'owa podróż - z Sydney do Szczecina

Offline Kobieta Marta

• Miasto: Edynburg/Lodz
  • Na forum od: 18.09.2008
    • Historie z rowerem w tle
« 31 Lip 2014, 14:18 »
Witaj na forum;)
The bicycle is just as good company as most husbands and when it gets old and shabby a woman can dispose of it and get a new one without shocking entire community.

Offline Mężczyzna yoshko

• Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
« 31 Lip 2014, 16:33 »