Autor Wątek: GRUBY PROBLEM  (Przeczytany 3576 razy)

m4ciek.J

• Gość
GRUBY PROBLEM
« 1 Cze 2009, 21:23 »
Witam wszystkich, jestem tutaj pierwszy raz i nie do końca wiem czy piszę w dobrym dziale.

Otóż przejdę do problemu. Mianowicie niestety waże 98 kg i opona lekko mówiąc ciupkę na mnie siada :-) wcześniej jeździłem na mtb więc wyższe ciśnienie załatwiało sprawę...

na wakacje planuje 2 tygodniowy wypad rowerkami [plan mam taki żeby jechać gdzie mi się spodoba], w związku z tym kupiłem używany rower trekkingowy [alivio przód+deore tył, no i właśnie oponki 28x700x35c] jak dla mnie zdecydowanie wystarczy, jestem studentem i zakup sakwy jest dla mnie dużym problemem, ale o tym później.

Moje pytanie brzmi czy rower ma jakąś max ładowność? wiem że to laickie pytanie ale nie ukrywam iż nim jestem.

2. z tego co czytam to chyba lepiej kupić opony typu semi-slick, ale czy to wiąże się z wymianą obręczy? może wystarczą obecne opony, ewentualnie zmiana szprych lub obręczy?

3. Sakwy: nie bardzo stać mnie na crosso, myślę nad kelly's trial + jakieś mocne worki :D szczerze mówiąc ostatnio jechałem 20 km w totalnym deszczu i taka jazda jakoś nie stanowi dla mnie przyjemności więc będę starał się "przeczekać" [trial wyniesie mnie 113 zł z dostawą do domu, wiem że 100  to mała różnica ale jednak dla mnie spora, proszę o szczere opinie)

Z pytań które mogą się pojawić... ramę mam 21 lub 22 a mierze 182 cm wzrostu, w każdy razie jedzie mi się cudownie. Bagażnik też solidny.

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
GRUBY PROBLEM
« 1 Cze 2009, 21:39 »