Długość i geometria ramy w Fargo wynika właśnie z przeznaczenia tej ramy pod tego konkretnego baranka.Co osiągniesz to czas pokaże. Życzę Ci wytrwałości, choć sukcesu nie wróżę Ale ostatecznie to Ty masz być zadowolony.
From top to bottom: Salsa Woodchipper, On-one Midge and Ragley Luxy.
A co do manetki to jeśli możesz jeszcze wycofać się z tej 10 to przemyśl 9 gdzie ten przełącznik jednak jest. Bo moim zdaniem całe zamieszanie z uniwersalnością diabli biorą. I nie zgadzam się, że te manetki na ciernym działają jak to napisałeś mniej stabilnie. Działają normalnie.
A jak chcesz rozwiązać kwestie regulacji naciągu linek od przerzutek?
Ale w momencie gdy zmiana biegów odbywa się na wartepach to trudno wcelować. Moim zdaniem cierne nadają się jedynie na szosę i lekki teren. Tym bardziej, że mówimy o 10sp.
Baryłka na przerzutce. Jest coś lepszego?
Cytat: skolioza w Wczoraj o 15:27 Przeszczep bębenka troszkę mnie natomiast rozbawił - manualnie nie jest to kłopot (1 śruba), ale wymiana ośki i dołożenie dystansu (jeśli piasta była na 130), koniecznosć centrowania na nowo (bądź ustawienia centrycznie podkładkami) przy pozostawieniu relatywnie słabo uszczelnionego korpusu jest wg mnie absurdalne Problem z uszczelnieniem wstępuję nawet w przypadku gdy przekładam bębenek od odpowiedniej szerokości piasty? Przeplatanie mnie nie zniechęca, bo i mam w planach
Jak z nim i z Furmanem jechaliśmy to...
Cytat: skolioza w 10 Paź 2014, 12:31Oczywiście wszystko sie da - korpus z jednej, bęben z drugiej, oś z konusami z trzeciej - tylko po co taka rzeźba?E, to chyba nie do Worka taki tekst, dla niego im większa rzeźba - tym więcej sensu ma rozwiązanie
Oczywiście wszystko sie da - korpus z jednej, bęben z drugiej, oś z konusami z trzeciej - tylko po co taka rzeźba?
Wytłumaczenie zawsze się znajdzie, za każdym razem inne - bo jak widać z tego wątku nie byłem jedynym który obserwował przypadki takie i owakie Twojego sprzętu
W tej konkretnej sytuacji na korzysc ogryzka xt przemawia uszczelnienie - jest na prawde okPozostale rzeczy pozostaja bez zmian - kwestia osi i ustawienia centrycznego kola po zmianie bebna