Autor Wątek: Chorwacja, Montenegro - Wrzesień 2015  (Przeczytany 2097 razy)

Offline Mężczyzna pawelwafel

• Miasto: Mikołów
  • Na forum od: 15.03.2013
Chorwacja, Montenegro - Wrzesień 2015
« 5 Paź 2014, 13:15 »
Cześć, jestem Paweł, mam 19 lat. Więcej napisałem w dziale przywitaj się. Nie mam doświadczenia w podróży rowerowej dłuższej niż 2 dni, ale nie wiem jakie to ma znaczenie  ::)

Szukam towarzysza/towarzyszki/towarzyszy(najlepiej ze śląska) na wyprawę przez Słowację, Węgry, Bośnię, Czarnogórę(zależy mi raczej na północnym wybrzeżu), Chorwację oraz Słowenię, Austrię i Czechy w drodze powrotnej (można zahaczyć też o Włochy - Triest, Monfalcone czy inne miasta w pobliżu. Byłem w Chorwacji 4 razy, ale myślę, że warto zobaczyć to jeszcze raz z innego punktu widzenia :)

Wymyśliłem coś takiego: http://www.bikemap.net/pl/route/2787327-balkany/
Mogę rozważyć jakieś lekkie zmiany.

W planach jest jakieś 3000km licząc nieplanowane błądzenie. Myślę że 3 tygodnie wystarczą przejeżdżając ok. 100km dziennie, ale będę miał wolny cały miesiąc, więc można coś więcej przejechać, zobaczyć po drodze.

Noclegi planuję na dziko oraz w miarę możliwości "na gospodarza".

Wyżywienie: specjały przyrządzane na kuchence turystycznej.

W budżet wliczam tylko jedzenie, czyli w zależności od apetytu  :P Myślę, że nie wydam więcej niż 500zł. Nie planuję biegać po muzeach - raczej tnę koszty.

Poruszać się chcę po drogach lokalnych, w miarę możliwości asfaltowych, ale wiadomo - nie zawsze jazda po asfalcie jest wskazana (główne drogi).

Offline Mężczyzna furman

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 02.09.2010
    • http://www.szybkitowar.pl
500 zł na trzy tygodnie..hmmm..ździebko mało. Wrzesień w tamtych rejonach to jeszcze sezon, ceny raczej wysokie. Nie twierdzę, że się nie da, ale jakąś rezerwę raczej bym brał.
No i raczej odśwież ten temat wiosną 2015 bo do tego czasu nikt nie będzie pamiętał tego posta :)
Rowery i kobiety to moje podniety
Podjazdy i dziewczyny to moje dyscypliny