I tak ma być. One są luzem.Do wymiany łożysk nie potrzeba żadnych narzędzi, to miski osadza się prasą. Gdy masz zintegrowane, misek nie ma, są tylko nafrezowane miejsca w ramie.Łożyska - suwmiarka i dobierasz. Najprędzej na znanym portalu aukcyjnym.
1) łożyska ew. mogę 'wydłubać' z mis kompletu nowych sterów - nie będę pierwszym, nic w tym niewłaściwego (miałbym odpowiednich szybko nie znaleźć na rynku),
2) łożyska (osadzone w miskach górnej i dolnej) miejscami są zamienne.
Jeśli są takie same (ten sam kaliber), to tak. Miski rzadko pękają.Zwykle tak jest, ale nie zawsze. Sprawdzisz suwmiarką.
Ja wydłubałem śrubokrętem a nabiłem młotkiem przez kawałek deski. Tak samo z gwiazdką (nakręciłem ją na śrubę i lekko pukając umieściłem w rurze sterowej).Rama alu. Działa od 20000km i problemów/luzów brak. Nawet nie wkładałem ramy w imadło.Stery to jakieś tanie FSA (chociaż na paragonie było że Accent)
W Airbike powiedzieli, iż jest to łożysko typu 'cartridge'.
wymiary łożyska oraz kąty powinny być naniesione na zewnętrznej bieżni.
powiem w tajemnicy. W zintegrowanych, innych nie ma
Na swej stronie Acros informuje, aby przesłać mise, w których fachowo osadzi właściwe łożyska.
[Acros miał dziwne wynalazki. Zwykle to większym wyzwaniem jest wydłubanie misek i ponowne ich osadzenie, a nie łożyska, które zwykle wypada samo
czyli w ogóle nic nie smarowałeś, konserwowałeś w trakcie użytkowania?
Kupujesz więc inne nowe? Czy chcesz coś innego wykombinować, np. wstawić, same nowe kulki?
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
same kulki?
Jaka średnica dokładnie, bardzo dokładnie zmierzysz?
Nie wiem co na pewno znaczy cane-creek compatible - ale można kupić w Cult Bikes - wim bo kupowałem - łożyska, bieżnie.http://cult-bikes.com/CaneCreek.htm