Natomiast z Krakowa do Łupkowa w/g rozkładu podróż ma trwać 6,5h. Autem 3h. Przy takiej różnicy wieszczę pustki w tym pociągu.
To i tak rok wcześniej niż modernizacja i elektryfikacja linii Tomaszu Mazowiecki - Skarżysko Kamienna. Chodzi o rekord w Księdze Guinnessa. Aby granice rozbiorowe przetrwały dłużej niż trwały rozbiory.
Połaczenia z Łodzią to w ogóle jest dla mnie jakiś kosmos nie do zrozumienia! Nie rozumiem też dworca Łódź Fabryczna
3h ?? Skąd takie wyliczenia? Chyba zakładając zamknięty ruch uliczny, Roberta Kubicę za kierownicą i nie patrzenie na przepisy ruchu drogowego. Minimum na tej trasie to 4,5h. Google maps przekłamuje bardzo i jego wyiczenia można miedzy bajki włożyć.
Ty się nie denerwuj tylko trochę poczekaj.Sieć kolejowa się teraz unowocześnia i wg symulacji jeśli dalszy jej rozwój zostanie niezakłócony to sensowne połączenia kolejowe w tym kierunku powinny się pojawić nie później niż w roku 2174.
TGV do stacji Łupków prognozowany był już w latach 90tych. Teraz tylko czekamy na realizację. Wszystko małymi kroczkami. Co prawda teraz mamy pendolino zamiast TGV ale kierunek jest właściwy.
Cytat: zly-sze w 29 Kwi 2021, 13:31TGV do stacji Łupków prognozowany był już w latach 90tych. Teraz tylko czekamy na realizację. Wszystko małymi kroczkami. Co prawda teraz mamy pendolino zamiast TGV ale kierunek jest właściwy.Pozwolę sobie mieć na ten temat odmienne zdanie.IMO Pendolino to właśnie bardzo kiepski kierunek. To znaczy bardzo fajny dla mieszkańców Warszawy mających biznesowe spotkania w Krakowie.To jest taka idea która daje w efekcie: Warszawa-Kraków 2h ale Siedlce-Słupsk 10hDużo lepszym kierunkiem był zakup taboru i remontów tras do 160 km/h, co oznaczałoby ze 2 albo 3 razy więcej sprzętu i wyremontowanych torów.
Przewalić kilka worów kasy?Potrzymaj mię piwo!