Memorek to Francja. A jak do Francji jechaliście? Jest jakiś sposób pociągowy tani, szybki i mało przesiadek z rowerami?
Cytat: vooy.maciej w 31 Lip 2015, 09:22Do września Jasło-Zagórz- Komańcza z roweremBez sensu.
Do września Jasło-Zagórz- Komańcza z rowerem
Cytat: menel w 4 Sie 2015, 09:28Cytat: vooy.maciej w 31 Lip 2015, 09:22Do września Jasło-Zagórz- Komańcza z roweremBez sensu.Z dużym sensem. Pociąg finansowany przez województwo (które chyba rozpacza widząc statystki obłożenia trasy, która rzekomo nie miała potencjału) z myślą o użytkownikach lokalnych. A że jest w regionie turystycznym, to korzystają z niego także osoby spoza Podkarpacia...
Nie wiem jak teraz z cenami, kiedyś koleje słowackie były tanie, no ale korona słowacka ogólnie była tania. Euro stoi znacznie wyżej, więc pewnie koszt przejazdu przez cały kraj jest teraz znacznie większy niż przed Euro.
Cytat: Zing w 29 Sie 2015, 14:05Cytat: menel w 4 Sie 2015, 09:28Cytat: vooy.maciej w 31 Lip 2015, 09:22Do września Jasło-Zagórz- Komańcza z roweremBez sensu.Z dużym sensem. Pociąg finansowany przez województwo (które chyba rozpacza widząc statystki obłożenia trasy, która rzekomo nie miała potencjału) z myślą o użytkownikach lokalnych. A że jest w regionie turystycznym, to korzystają z niego także osoby spoza Podkarpacia...Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika naszego forum czyli nie będącego tubylcem podkarpackim bez sensu.Jak jadę tam to nie wsiądę bo nie jest skomunikowany.Jak wracam też nie wsiądę bo droga ładna, nowa i w dół.
A jeszcze niedawno było normalnie, może topornie, ale po prostu się wsiadało i jechało bez obawy czy będą miejscówki czy nie:https://picasaweb.google.com/karpacki/PolesieWoYSkieUkraina#5052148486354313874
EZT powinny jeździć tam gdzie ich przeznaczenie, czyli na trasach regionalnych. Głupia moda nastała.
Twoim zdaniem Flirt, Dart i Pendolino również nie nadają się na dłuższe trasy?