Autor Wątek: Jedwabny Szlak, od Turcji po Tajlandie, marzec 2015  (Przeczytany 1455 razy)

Offline Mężczyzna kowalencki

• Miasto: Olkusz
  • Na forum od: 22.12.2014
Witam serdecznie,
wiem ze to dłudi strzał, ale może ktoś będzie zainteresowany choć częścią trasy...:). Poszukuję kompana na wyprawę 5-6 miesięczną Jedwabnym Szlakiem. Wylot samolotem ok. 15 marca 2015 do Istambułu (Turcja) a póżniej to: Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadzykistan, Kyrgystan, Chiny, Vietnam, Laos i Thailandia. Mapa trasy mniej więcej wyglądać będzie tak:

https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=ziQMpZDrASaM.kl4S9sSVPJHI

Założony średni dystans to 80km choć podejrzewam że będzie to coś około 100-120km w zależności od dnia/pogody/itp. . Całkowity planowany dystans to około 13000-14000km.
Nocleg pod namiotem, biwaki, tanie hostele...wszystko w zależnośći od sytuacji. Własne gotowanie oraz restauracje to główny sposób wyżywienia. Generalnie bez pośpiechu, jestem fotografem więc planuje spędzić troszkę czasu na pstrykanie zdjęć:)
Jeśli chodzi o mnie to mam 26 lat, aktualnie przebywam w Irlandii. Pod koniec stycznia planuje powrót do Polski gdzie zamierzam przygotować sprawy wizowe i sprzęt. Poza tym jezdze na szosowym rowerze, biegam maratony i uwielbiam fotografie.
Pozdrawiam wszystkich i Wesołych Świąt,
Michał Kowal

Offline Mężczyzna Ramaja

• Miasto: Sląsk
  • Na forum od: 15.07.2012
W marcu na wschodzie Turcji jest zimno,może być -30.

W marcu na wschodzie Turcji jest zimno,może być -30.