O kurka!
Ciekawe czy na trasie są drogi rowerowe, hi hi.
Mam wrażenie, że podobny (choć może nie aż tak rozbudowany) wykaz kar był i na BBT, i na P1000J.
Nasze ultramaratony zawsze miały koleżeński charakter, więc tej długości lista kar bardzo marnie się to wpisuje. Wyobraźmy sobie taką sytuację - wyścig wygrywa dwóch zawodników, jadących cały czas wspólnie, po czym jeden kabluje na drugiego, że wyrzucił papierek od batonika na drogę, za co ten dostaje 15min kary i w efekcie przegrywa wyścig Dla mnie ten maraton to przerost formy nad treścią, za dużo organizacji, przepisów i co za tym idzie wysokie wpisowe. Ale ten organizator lubi tego typu podejście, to przecież jemu zawdzięczamy na ostatnim BBTour to całe niepotrzebne zawracanie tyłka z Masą Krytyczną, na co się tylko kupę czasu niepotrzebnie straciło i w kluczowych godzinach pakietu nie można było odebrać.
Uznaniowość w wysokości kar budzi mój podziw. Zastanawiam się też, czy kary się sumują, np:• za każde stwierdzone naruszenie ustawy o ruchu drogowym uznaniowo• otrzymanie od służb mundurowych mandatu karnego• przejazd przez skrzyżowanie na czerwonym świetle
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Cytat: Robert1008 w 24 Lut 2015, 22:041. Odebrałeś pakiet w tych kluczowych godzinach BBT, czy nie udało się odebrać? Właśnie się nie udało, dlatego narzekam i w podobnej sytuacji była niejedna osoba. Mogłem odebrać dopiero po zakończeniu tej masy, ze 3h później niż na wcześniejszych edycjach, dopiero po 20. I przez cały mój plan noclegowy spalił na panewce, mieliśmy razem z Kotem (Marzeną) nocować w namiotach pod Świnoujściem, ale że pakiety można było odebrać dopiero po 20 - zrobiło się na to za późno, miejsca by trzeba szukać po ciemku, więc przewaletowaliśmy u kolegów w pokoju. Ale gdybyśmy nie mieli kolegów, którzy mieli wynajęty pokój - to byśmy musieli szukać po ciemku, mimo, że w Świnoujściu byliśmy koło 16.Cytat: Robert1008 w 24 Lut 2015, 22:042. Większość zawodników uznała Święto rowerowe i start honorowy w piątek oraz sposób startu w sobotę na BBT za idealny pomysł. Ale niestety nie piszą na forum ;-) Masa krytyczna zajęła w piątek od razu po wcześniejszej odprawie technicznej 20-25 minut. Jak miałeś coś ważnego do zrobienia w tym czasie to wystarczyło powiedzieć a nie marudzić po pół roku :-) telefon do "tego" orga znasz. ;-)Mnie to nie przekonuje, chyba wszystkie osoby z którymi rozmawiałem na ten temat (bynajmniej nie tylko z forum) narzekały na to mocno, więc w tę większość to nie bardzo dowierzam. Trzeba było sobie posłuchać tych osób co koło 20 czekały na te pakiety, właściwie cały pociąg z Warszawy Cytat: Robert1008 w 24 Lut 2015, 22:042. Jak ma wg Ciebie wyglądać start na BBT-dla prawie 200 zawodników w 2 kategoriach? start godzina 8.00 i co dalej? Pisz propozycje :-) Lubisz stać 2 godziny, po starcie honorowym, czy może w ogóle obejdzie się bez startu honorowego? Robercie - ja się nie czepiam do startu, bo ten był dobrze pomyślany, tylko do niepotrzebnego tracenia czasu na masę krytyczną i oficjałki dzień wcześniej. Ludzie jadą 7-8h pociągami i zwyczajnie nie mają ochoty na takie zabawy, wolą zjeść, odebrać pakiet, przygotować rower, zrobić przepaki i wcześnie pójść spać, a nie jeździć po Świnoujściu słuchając wyzwisk wkurzonych kierowców.Cytat: Robert1008 w 24 Lut 2015, 22:043. Dostałeś kiedyś karę w BBT? czy tylko tak sobie piszesz w imieniu tych co też nigdy nie dostali kary? po 10 latach BBT kary można policzyć na palcach 2 rąk ;-) Tak skuteczny system czy może niepotrzebny? 4. Plik z karami to ten sam plik i od prawie 8 lat :-) na BBT, P1000J i teraz Zachodniopomorskim. Od 8 lat nie zgłaszałeś uwag co do długości :-)Tego to nie wiedziałem.Ale w takim razie te kary są martwe, a skoro są martwe, to po co w ogóle są?
1. Odebrałeś pakiet w tych kluczowych godzinach BBT, czy nie udało się odebrać?
2. Większość zawodników uznała Święto rowerowe i start honorowy w piątek oraz sposób startu w sobotę na BBT za idealny pomysł. Ale niestety nie piszą na forum ;-) Masa krytyczna zajęła w piątek od razu po wcześniejszej odprawie technicznej 20-25 minut. Jak miałeś coś ważnego do zrobienia w tym czasie to wystarczyło powiedzieć a nie marudzić po pół roku :-) telefon do "tego" orga znasz. ;-)
2. Jak ma wg Ciebie wyglądać start na BBT-dla prawie 200 zawodników w 2 kategoriach? start godzina 8.00 i co dalej? Pisz propozycje :-) Lubisz stać 2 godziny, po starcie honorowym, czy może w ogóle obejdzie się bez startu honorowego?
3. Dostałeś kiedyś karę w BBT? czy tylko tak sobie piszesz w imieniu tych co też nigdy nie dostali kary? po 10 latach BBT kary można policzyć na palcach 2 rąk ;-) Tak skuteczny system czy może niepotrzebny? 4. Plik z karami to ten sam plik i od prawie 8 lat :-) na BBT, P1000J i teraz Zachodniopomorskim. Od 8 lat nie zgłaszałeś uwag co do długości :-)
Wolisz ścisłe określenie kar za konkretnę 200-punktową listę przewinień, czy może uznaniowość z tendencją do niekarania wogóle? :-)A może bez kar? tylko co zrobić z tym co Cię poważnie oszukał w sposób ewidentny, widoczny (i byli tego świadkowie)
Cytat: Robert1008 w 24 Lut 2015, 22:19Wolisz ścisłe określenie kar za konkretnę 200-punktową listę przewinień, czy może uznaniowość z tendencją do niekarania wogóle? :-)A może bez kar? tylko co zrobić z tym co Cię poważnie oszukał w sposób ewidentny, widoczny (i byli tego świadkowie)Zdecydowanie uważam, że nie powinno się odpowiadać pytaniem na pytanie. Uważam również, że kary powinny być nie tylko na papierze, ale również egzekwowane w praktyce. Uważam też, że nie powinno być widełek, sumowania, zbyt długiej listy kar.
Cytujza każde stwierdzone naruszenie ustawy o ruchu drogowym uznaniowo (kara czasowa 15min – 2h) I tak na dobrą sprawę ten punkt łamie 99% startujących, bo prawie nikt nie będzie tracił czasu na ścieżki np. w Rzeszowie. A na całej długości BBTour takich odcinków to sie nazbiera myślę, że koło 20km, bo ostatnio ścieżek i zakazów przybywa i nie da się sensownie puścić trasy by to wszystko omijać.
za każde stwierdzone naruszenie ustawy o ruchu drogowym uznaniowo (kara czasowa 15min – 2h)
Cytat: Robert1008 w 25 Lut 2015, 15:21Czy zatem jak punkt otrzyma brzmienie:Za każde stwierdzone poważne naruszenie ustawy o ruchu drogowym uznaniowo (kara czasowa 15min – 2h) (zaraz padnie pytanie co oznacza "poważne" ? )Myślę, że w przypadku BBTour to nie ma większego znaczenia I tak liczy się praktyka, w przypadku BBTour i Ciebie jako organizatora wiadomo, czego można się spodziewać, wiadomo, że nie będziesz się o takie sprawy jak ścieżki czepiał, bo sam dobrze wiesz, że szosówką po tym się jeździć nie da, od biedy da się jak jedziemy sobie pogadać ze znajomymi tempem 15km/h, ale nie na wyścigu.Natomiast w przypadku nowej imprezy jak ten maraton zachodniopomorski, gdy czytamy taki wykaz kar, umieszczony na głównej stronie w bardzo widocznym miejscu - rodzi się pytanie jakie podejście do tej kwestii ma ów organizator. Czy daje ten regulamin ot tak, na wszelki wypadek, czy też zamierza się go bardzo surowo trzymać.
Czy zatem jak punkt otrzyma brzmienie:Za każde stwierdzone poważne naruszenie ustawy o ruchu drogowym uznaniowo (kara czasowa 15min – 2h) (zaraz padnie pytanie co oznacza "poważne" ? )
Większość osób nocowało w schronisku młodzieżowym tuż obok DW Bryza.Tanio ,czysto,aneks kuchenny,lodówka.Mi to w zupełności wystarczyło.
Jadę siedemsetkę.