Autor Wątek: witam :)  (Przeczytany 1725 razy)

Offline Mężczyzna primorz

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.06.2009
witam :)
« 18 Cze 2009, 19:00 »
witam wszystkich zakręconych:)

Może zacznę od kilku słów o sobie - mam na imię Piotrek i jestem studentem 5 roku Technologii Drewna. Forum przeglądam regularnie od dłuższego czasu, ale dopiero teraz postanowiłem się ujawnić:)

Na rowerze jeżdzę od dzieciństwa - tak jak chyba każdy:) Zaczęło się od rowerka na 3 kółkach - stoi jeszcze u mnie w piwnicy - czeka na lepsze czasy:). Teraz pomykam na Authorze Reflexie z 2006 roku - z oryginału zostało już tylko przednie koło i amortyzator.

Jeśli chodzi o doświadczenie wyprawowe to mam na koncie kilka wypadów 3-4 dniowych. W zeszłym roku przejechałem trasę "Polski Egzotycznej" od Suwałk do Łopienki (studencka baza namiotowa w Bieszczadach).

W tym roku w sierpniu planuję wyprawę rowerową dookoła Polski. Jestem na etapie szukania towarzyszek/towarzyszy oraz planowania trasy - bardzo przyjemna część:)

Podczas tego wyjazdu chciałbym zwiedzić wiele wyjątkowych miejsc, odpocząć od zgiełku życia w mieście i przy okazji "nakręcić" trochę kilometrów:)
kiedy człowiek przestaje marzyć staje się martwy... http://picasaweb.google.com/111057300112562466706

Offline Mężczyzna Robert

• Miasto: Konin
  • Na forum od: 03.12.2007
« 18 Cze 2009, 19:11 »
Cześć! Witaj na forum :)

Ja też będę jechał w tym roku dookoła Polski, zaczynam w sierpniu, a Ty kiedy?

« 18 Cze 2009, 19:16 »
hej:)

do końca lipca mam pracę, tak więc cały sierpień i część września mam wolne.
Wyruszyć chciałbym na początku sierpnia - jestem w miarę elastyczny:)

Vagabond, masz już może zaplanowaną trasę?
kiedy człowiek przestaje marzyć staje się martwy... http://picasaweb.google.com/111057300112562466706

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
« 18 Cze 2009, 19:33 »