Cześć, nazywam się Klaudiusz, mam 22 lata i jestem studentem informatyki z Sosnowca - bez obaw nie jestem maniakiem komputerowym. Kocham sport, góry i wszelkiego rodzaju turystykę.
W skrócie:
Termin : ok. 3 tygodnie w okresie początek lipca - koniec września
Dystans : ok. 100 km dziennie, Jeśli całą ekipa okaże się mocna to można więcej.
Trasa : Gruzja,Azerbejdżan,Armenia, może Iran. Wszystko do dogadania, jak będzie już ekipa to pozaznaczamy punkty i wspólnie coś wymyślimy
Noclegi : Namiot/Gospodarz
Koszt : 1400 - 1800zł
Preferowana ilość osób : 3-6
Kontakt: Forum, klaudiusz.stawski@gmail.com, www.facebook.com/klaudiusz.klaudiuszA teraz więcej szczegółów:
W tym roku w wakacje planuje pojechać na wyprawę rowerową po
Gruzji oraz Azerbejdżanie/Armeni/Iranie. Gruzja jest pewna co do reszty będzie trzeba przemyśleć trasę.
Tak +/- wyglądało planowanie rok temu :
-Jeśli chodzi o
termin to pasuje mi termin między początkiem lipca a końcem września.
-Planowany
dystans dzienny to około 100km, można i więcej ale wtedy jest mniej czasu na chill. Aczkolwiek jeśli cała ekipa będzie mocna to osobiście mogę się dostosować i robić 120 - 130. Jeśli jakaś część trasy będzie mało ciekawa lub braknie na coś czasu można się wspomóc pociągiem/stopem.
-Co do zwiedzania byłbym raczej skłonny ku podziwianiu przyrody, zdecydowanie wole omijać duże miasta które męczą i marnują sporo czasu ale jak będą jakieś ciekawsze zabytki w miastach po drodze to można zahaczyć.
-
Czas trwania wynosił by około 3 tygodnie, dopasujemy to do jakiś wmiare tanich przelotów i dostępności uczestników. Warto było by w okolicach kwietnia - maja już mieć sformułowaną ekipę aby polować na tani lot.
-Co do
noclegów byłby to namiot i noclegi na gospodarza ale bez jakiegoś specjalnego narzucania się. Gotowanie także po taniości we własnym zakresie na kuchence turystycznej.
-W przybliżeniu
koszt wyprawy myślę że wyjdzie 1500 -1800zł w zależności od kosztu przelotu i pojemności żołądka.
-Preferowane