Teraz ile jest w dętkach?
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
cinek, oszej: zapytałem - macie duże dośw., ważne, ciekawe sprawy. Zaciekawiło mnie ile bar w 28mm, jak bardzo na korzyść odczuwa się różnicę np. 3mm> / niższe ciśnienie. Bowiem takie 'upychanie' 28mm w szparkę pod 25mm - to już jakby trochę determinacja, przynajmniej jednak musi być dla tego b. ważny powód (kamyczek/patyczek przy 50 czy 80 km/h się zblokuje, uszkodzi powłokę opony, duże ciśnienie ... bum, o k*, brzdęk, i-o i-o i-o - przy tysiącach pokonywanych km dość prawdopodobne scenario).
Nie demonizuj /.../ Opony mają już przebieg ponad 15000k m i nic mi jeszcze nie wybuchło Przy minimalnym prześwicie problemem może być to, że opona może z czasem powiększyć rozmiar. U mnie z początkowej szerokości 25,8 mm na obręczy o szer. wewn. 13mm teraz jest już 27,3. Nie wiem czy jest tak w przypadku każej opony. Moje to Conti GP 4 Season. Ogólnie nie do zajechania, ale swoje już przeżyły, mają mnóstwo nacięć zbierających wszelaki brud z asfaltu. Teraz rozgladam się za czymś trochę "szybszym", być może w rozmiarze 700x25.
Łatoś nie mam prawie żadnego doświadczenia. /.../
(a niekiedy fatalnym) asfalcie.