Autor Wątek: Witam wszystkich  (Przeczytany 984 razy)

merxin

• Gość
Witam wszystkich
« 22 Cze 2009, 17:04 »
Witam
Od jakiegoś czasu - kilku dni - odwiedzam forum - i muszę przyznać że sporo na nim ciekawych tematów i relacji z podrozy / wycieczek. Sam jeżdżę regularnie od kilku lat (musiałbym odświeżyc pamięć od ilu dokładnie :) Moja ekipa z Wrocławia się w z sporej części rozleniwiła, więc jeśli ktoś z tych okolic byłby chętny na rowerowe wyjazdy proszę o info. Aktualnie przebywam poza krajem, ale na przyszłość dobra znajomość będzie jak znalazł - zawsze to dobrze się mieć do kogo odezwać po droze, juz nie mówiąc o tym, że lepiej chociaż część trasy pojechać komuś na kole ;)
Pozdrawiam

Offline Mężczyzna dudi

• Administrator
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 11.05.2009
Witam wszystkich
« 22 Cze 2009, 19:07 »
witaj :)

Offline Mężczyzna Waxmund

• Moderator Globalny
  • Ironman
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Witam wszystkich
« 22 Cze 2009, 19:08 »
cześć! a gdzie to przebywasz aktualnie ? czyżbyś był w trakcie jakiejś wyprawy?  :wink:
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

merxin

• Gość
Witam wszystkich
« 23 Cze 2009, 02:24 »
Niestety nie w trakcie wyprawy. Aktualnie przebywam w Chinach i od dluzszego czasu to tylko jednodniowe wycieczki :| spory problem jest tu z przewozeniem roweru pociagiem czy innym srodkiem lokomocji, a i czasu nie mam za bardzo na dluzsze wyjazdy :| , ale jeszcze 2 miesiace i po przyjezdzie do Polski mam nadzieje ze uda sie jakas 2-3 dniowa wycieczke zrobic :)
pozdrawiam

Offline zoltanasturcja

• Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 22.05.2009
Witam wszystkich
« 1 Lip 2009, 19:33 »
Ale fajnie, będze skarbnica wiedzy :) A w jakim rejonie Chin jesteś?
No i oczywiście witaj na forum! :)

merxin

• Gość
Witam wszystkich
« 2 Lip 2009, 05:53 »