Filmik taki jak tu? ?
a) Czy wymienić winienem wszystkie 4-ry linki, czy też jedynie biegów tylnych?b) Czy linkę/i wymienić z pancerzem/ami?
d) Czy do klamek winienem czegoś (Brunox) napsikać?
e) Wreszcie: w jakim położeniu podczas wymiany linki biegów tylnych winien być łańcuch (przód/tył)? Jakie tajemne czynności przeprowadzić, aby uprawdopodobnić, iż będzie działało tak, jak dotychczas, tj. pico bello?
Nauczyłem się przez parę lat następujących prawd.- tylko linki szlifowane.
Różne linki testowałęm i ja się nauczyłem, że linki szlifowane, teflonowe i nie wiadomo jakie nie są potrzebne, bo zwykła rdzewka za 3zł naoliwiona chodzi fantastycznie i długo, bez zauważalnego dla mnie ubytku w funkcjonalności czy oporach.
Po takim przebiegu, to ja bym te pancerze przepłukał i linki nasmarował, a nie wymieniał wszystko. Chyba, że linki zjadła masakryczna rdza i się blokują, a pancerz popękał. W przeciwnym razie to IMO zupełne marnostwo czasu i pieniędzy.