Oszczędność jest tylko wtedy, gdy twój czas jest nic nie wart.Linki tylnej przerzutki przeżywają u mnie przeciętnie 10-15k km. Brak ich wymiany w tym czasie będzie skutkował tym, że gdzieś na trasie stracę czas i będę miał uwalone ręce, a i tak nie zrobię tego tak dobrze jak u siebie w warsztacie. Wolę więc wymienić wszystkie i mieć spokój.
Każda linka rdzewieje? Wiesz co to jest linka nierdzewna?
Ma dokładnie takie samo podejście. Wcześniej miałem inne, ale zmieniłem je po kilku zerwanych - oczywiście w najmniej spodziewanym momencie - linkach./.../
/.../ Obligatoryjnie wiosennie wymieniam linki i pancerze przerzutek, hamulcowe raczej też, choć nie zawsze. /.../
W kwestii formalnej- stal nierdzewna rdzewieje, w odróżnieniu od stali kwasoodpornej ;-)
Mając taki dar prawienia, doceniam zalety dobrej piasty wewn., bezpiecznego, hydr. systemu ham.
Faktem jest, że stare linki (+pancerze) pracują gorzej.
W hamulcu np widzę, że powrót szczęk po hamowaniu jest taki trochę mulasty.
Gdybyś się wziął za serwis hamulców hydraulicznych na własną rękę
Gdybyś się wziął za serwis hamulców hydraulicznych na własną rękę, to byś nawet 11 piętra nie szukał, a od razu skorzystał z otaczającej infrastruktury otoczenia
Eee tam, hydrauliki to proscizna, jak sie to juz raz czy dwa zrobilo z youtubem. Wczoraj odswiezalem mechaniczny tarczowy, rozebrawszy na pojedyncze czesci - to byla dopiero rzezba
łatoś, mając jednak dar /.../
Pooliwiłem i śmiga jak nowa
4zł w kieszeni