TRP Spyre
/.../ Czy rama twojej pseudokolarki ma mocowanie pod hamulec tarczowy, a koło pod dysk?
A co masz z przodu?
Bo chyba bardziej warto założyć lepszy hamulec na przód.
Przed następnym, dużym przeglądem rozpoznam możliwość zamontowania z tyłu hamulca TRP Spyre (jeszcze nie wiem, czy musi być nowe koło, czy też już idzie zamontować na obecnym) - skoro jestem w stanie tyle zrobić (tak wiele ), chcę przejść do fazy następnej: precz od Shimano Deore LX!
za jakiś czas wymieniam więc kierownicę, mostek (już się cieszę).
Zostało mi coś z salsy. Kierownica (44 lub 46) o taka:http://salsacycles.com/components/category/road_handlebars/cowbell_2
Łatoś, jeśli tylko rama pozwoli to jest to świetny pomysł. Gdybyś doraźnie szukał koła to coś tam mam
jakie wymiary powyższych Cie interesują? Zostało mi coś z salsy. Kierownica (44 lub 46) o taka: http://salsacycles.com/components/category/road_handlebars/cowbell_2i jakieś mostek też się znajdzie.
No, na przód to musiałbyś zmieniać wideł w takim razie.
Jakbyś miał pytania w temacie Spyre to służę pomocą - nakombinowałem się z nim trochę ;-) To znaczy nie jest zły, polecam go, ale trochę przygód miałem.
O, jakby Łatoś nie chciał, to jestem drugi w kolejce! /.../
Ale mają w ofercie te niby kolarki z tarczami więc jest szansa że można kupić taki widelec.
Ja mam generalnie problem z pozbywaniem się gratów więc nawet się nie zastanawiałem nad ceną. Poczekajmy co Łatoś powie
Alek, jakie miałeś przygody z tymi hamulcami
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje
Łatoś, są takie specjalne wsporniki, w których jest regulacja kąta wzniosu podkładkami (co 2 stopnie w okolicach 2-4-6 chyba). W magazynie "SZOSA" - w tym pierwszym numerze widziałem reklamę. Mogę dokładniej sprawdzić w domu - jak to Cię interesuje, a wiem, że lubisz takie wynalazki