muszę to sprawnie przejechać [...] szosą
Jak na szosę, to dość interesująco wytyczyłeś, po zmianie jest tylko trochę lepiej.
22-34 km - dość nieprzyjemna droga wojewódzka, spory ruch wąsko i niezbyt bezpiecznie
Sugerowałbym asfalt z Liniewa przez Starą Kiszewę i Cieciorkę do Franka (tak jak miałeś w pierwotnej wersji tylko po piachach).
39-42 km - jakieś szutry, jedź szosą przez Semlin
58-61 km - między Bożympolem Królewskim a Pawłowem brak asfaltu (nie jechałem, więc nie wiem - szuter, piach czy kocie łby)
Sugerowałbym jazdę do Pawłowa szosą przez Przerębską Hutę
65-67 km - brak asfaltu (leśna droga)
Sugerowałbym jazdę szosą przez Suchą Hutą i Borowinę
72-76 km - brak asfaltu (nie jechałem)
76-78 km - brak asfaltu (jechałem, trochę kocich łbów, potem szuter z kamyczkami)
78-79 km - trylinka
Tutaj dołożyłbym kilka kilometrów: w Trzepowie skręciłbym w prawo na DW221, potem w Przywidzu w lewo na Klonowo Dolne, potem w Kameli w lewo świetnym pagórkowatym i widokowym asfalcikiem do Połęczyna.
83-84 km - kocie łby, sugeruję objazd asfaltem (dalej na południe DW224 i w prawo na Grabowo Kościerskie)
85-88 km - brak asfaltu, sugeruję jazdę szosą przez Śledziową Hutę
89-90 km - też raczej bez asfaltu
Uwzględniwszy powyższe proponuję:
http://ridewithgps.com/routes/7492724?privacy_code=WCg5xkT6ebKjXKl5