Drugi, to było dospawanie nakrętki o rozmiarze klucza do pedałów, trzeci to zeszlifowanie klucza. PABLO
Klucze do wolnobiegu są hartowane, co za tym idzie sa bardzo twarde i w domowych warunkach nawet nie podejmował bym prób rozwiercania czy szlifowania. Podobnie ze spawaniem, stali hartowanej spaw może nie trzymać i pęknie podczas odkręcania. Bywa że aby odkręcić wolnobieg to trzeba nawet stanąć na kluczu.
Nie wiem jak przemysłowe warsztaty ślusarskie obrabiają stal hartowaną.
Odnośnie wożenia klucza do pedałów. Są pedały które w osi mają gniazdo imbusowe i wtedy mozna wozić nieduży klucz imbusowy.
Natomiast te wcześniej wskazywne klucze do wolnobiegu mają gniazdo na kwadrat 1/2", zamiast kombinować z przewiercaniem i wożeniem odpowiednio mocnego pręta, można zabrać taki pręt:
POKRĘTŁO TYPU L 1/2 CALA Taki pręt jest odpowiednio mocny do odkręcenia wolnobiegu. Można by go też skrócić, a do odkręcania przedłużyć go sztycą od siodełka. Kwestia tylko czy sztyca wytrzyma i sie nie pognie.