Autor Wątek: Norwegia-Oslo-Bergen Lipiec 2015  (Przeczytany 513 razy)

tina19944

• Gość
Norwegia-Oslo-Bergen Lipiec 2015
« 12 Maj 2015, 23:52 »
Cześć,
jestem studentką 2-roku SGH i poszukuję kompanów do rowerowej wyprawy do Norwegii.Wcześniej przejechałam wybrzeże Polski rowerem. Trasa, którą proponuję to trasa z Oslo do Bergen z odbiciem nad fiordy. Dojazd samolotem w obie strony. Czas max.2 tygodnie. Wyjazd na studencką kieszeń, spanie w namiotach, gotowanie we własnym zakresie. Zależy mi przede wszystkim na kontakcie z naturą, niekoniecznie muzea. Dziennie chciałabym robić do 100km. Osoby zainteresowany proszę o kontakt w miare szybki,żeby kupic bilety :)
« Ostatnia zmiana: 21 Maj 2015, 00:01 yoshko »

Offline Mężczyzna jazzmjuzik

• Miasto: Oława/Wrocław
  • Na forum od: 21.03.2014
Odp: NORWEGIA-OSLO-BERGEN LIPIEC 2015
« 15 Maj 2015, 10:49 »
Cześć,
Wraz z kolegą planujemy podobną trasę. Z początku chcieliśmy jechac na Nord Capp ale wybierzemy chyba trasę z Gdańska do Sztokholmu promem nastepnie do Oslo a potem Bergen. Wyjazd tez jakos w polowie lipca. Aczkolwiek wszystko jest jeszcze w powijakach wiec moze sie pozmieniac ;)

Offline Mężczyzna prefontaine1993

• Miasto: Anglia
  • Na forum od: 20.05.2015
Odp: NORWEGIA-OSLO-BERGEN LIPIEC 2015
« 20 Maj 2015, 22:53 »
Hej, może na początku kilka słów o mnie, aktualnie mieszkam w Anglii, mam 22 lata. Właśnie trafiła się okazja by zdesantować w Norwegii tego lata. Ląduję 26 czerwca w Oslo, do 5 lipca będę u znajomych następie zamierzam wyruszyć rowerem w głąb kraju na północ, na pewno kilka dni przy fiordach, zamierzam przejechać choć małe odcinki przez parki narodowe. Za metę wyznaczyłem sobie Trodshaim. Nie wiem ile mi to zajmę, nie chce się spieszyć, chce się cieszyć tą prawdziwą wolnością, oczywiście spanie na dziko pod namiotem lub na gospodarza jeśli się uda :D  Szczegółów trasy jeszcze nie ustaliłem, zamierzam to zrobić sobie na spokojnie w weekend.