Autor Wątek: Rumunia sierpień 2015  (Przeczytany 1188 razy)

Offline Mężczyzna frankie

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.05.2015
Rumunia sierpień 2015
« 20 Maj 2015, 20:52 »
Cześć,
nazywam się Kuba, mam 21 lat i jestem studentem drugiego roku na AGH. W tym roku planuję odwiedzić Rumunię, jednak mój dotychczasowy towarzysz rowerowy nie może jechać ze mną z powodów naukowych (praktyki) i zatem poszukuję osoby lub dwóch na mój zaplanowany wyjazd.

Doświadczenie:
W zeszłym roku przejechałem trasę Polska Egzotyczna z rozszerzeniem jej o Warmię i Mazury, Żuławy i Pomorze Gdańskie. Cała trasa (1250km) od Jarosławia zajęła tydzień. Wiem, trochę szalone tempo, w tym roku planuję jednak zwolnić ^^
relacja z wyprawy: https://www.facebook.com/pages/A-mo%C5%BCe-by-tak-popeda%C5%82owa%C4%87/331990643634031?fref=ts

Data:

Planuję zacząć wyprawę 3 sierpnia i zmieścić się w 2 tygodniach.  Jednak jestem otwarty na wszelkie  propozycję, postaram się uelastycznić kalendarz - mogę wyruszyć tydzień później. Dokładna data wyjazdu zależy od połączenia kolejowego/autobusowego.

Trasa:

Planuję dostać się pociągiem/autobusem z Krakowa do Debreczyna(Węgry) i zacząć tam część rowerową. Przybliżona trasa znajduje się na zdjęciu. Z doświadczenia wiem, że pełne planowanie trasy nie ma sensu i wszystko wychodzi w praniu, patrząc na mapę i tablice informacyjne na miejscu. Powrót planuję do Krakowa: w wersji optymistycznej rowerem, a w wersji pesymistycznej pociągiem z terenu Węgier bądź Słowacji.

Dystans dzienny:

Po płaskim przewiduję 120-150km, w górach koło 80-90km.

Noclegi:

Preferuję na gospodarza, bądź własny namiot a raz na jakiś czas hostel bądź schronisko młodzieżowe.

Jedzenie:
Śniadania i kolacje we własnym zakresie, a na obiad znaleźć jakąś niedrogą jadłodajnie. Pozwala to na zaoszczędzenie miejsca, czasu i kilogramów.

Budżet:
Nie znam dokładnych cen biletów i cen na miejscu.

Spędzanie czasu: