Autor Wątek: Prefabrykant Betonowy jako ścieżka rowerowa  (Przeczytany 696 razy)

Offline Mężczyzna rebel_dgl

  • Wiadomości: 56
  • Miasto: Głogów
  • Na forum od: 03.06.2013
W Głogowie dzięki wsparciu prezydenta powstał zespół konsultacyjny ds.  infrastruktury rowerowej. Włodarze miasta chcą budować ścieżki z prefabrykantów betonowych. W Zielonej Górze coś takiego powstało ,ale słyszałem opinie,że nie są wcale takie dobre. Waszym zdaniem jaka opcja jest najlepsza? asfalt, kostka, czy jeszcze inne rozwiązanie?

[ Invalid YouTube link ]
Zespół Konsultacyjny ds. Infrastruktury Rowerowej

Offline Kobieta hindiana

  • Wiadomości: 4023
  • Miasto: Irlandzka wieś, królewskie hrabstwo
  • Na forum od: 04.09.2010
    • 87th Dublin Polish Scout Group, Scouting Ireland
Prefabrykat nie prefabrykant.
Mądrzy ludzie czasem się wygłupiają, głupi zawsze wymądrzają.
www.plscout.com

Offline Mężczyzna Karol

  • Wiadomości: 1345
  • Miasto: Mikołów
  • Na forum od: 21.02.2011
Prefabrykat nie prefabrykant.
A może to ironiczne połączenie słów prefabrykat i kant  ;)

Offline Mężczyzna m.arek

  • Wiadomości: 2543
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 17.03.2014
Pewnie szwagier prezydenta ma wytwórnię takich płyt

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 10709
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Waszym zdaniem jaka opcja jest najlepsza? asfalt, kostka, czy jeszcze inne rozwiązanie?
Moja jest zgodna w opinią, jaką na ten temat przygotował Departamet Sudiów GDDKiA

Offline Mężczyzna Goofy601

  • Wiadomości: 165
  • Miasto: Zabrze/Bielsko-Biała
  • Na forum od: 22.04.2014
    • Goofy'ego rowerem wycieczki
Płyty są całkiem ciekawe, ale...  Chciałbym zobaczyć, jak to będzie wyglądało, gdy koś spartaczy podkład pod taką nawierzchnię. Jak płyty zaczną wyłazić, bo się coś pod spodem ubiło, albo jak je mróz po zimie wyciśnie do góry.

Mimo wszystko asfaltowe nawierzchnie wydają się być póki co najwygodniejsze dla użytkowników i względnie proste w usuwaniu wszelkich niedoróbek/usterek. :)

Offline Mężczyzna wikrap1

  • Wiadomości: 1481
  • Miasto: łódź
  • Na forum od: 03.02.2013
    • Wyprawy młodej pary
Każdą nawierzchnię da się zrobić dobrze i każdą da się spartaczyć. Wiele zależy od podbudowy. Ogólnie jednak jeśli porównać dobrze zrobione drogi, to asfaltowa nawierzchnia jest najlepsza. Na drugim miejscu jest kostka niefazowana. Jest nieco mniej przyjemna, ale lepiej wchłania wodę, więc w miejscach o słabym odwodnieniu, na krętych odcinkach itp. ma prawo się pojawić. Za kostkę fazowaną powinno się zamykać w więzieniu na co najmniej 3 miesiące.

Próbujcie zablokować te prefabrykaty betonowe jak tylko się da IMO. To nie ma prawa wyjść gładkie.. Chyba, że mówimy o ciągu pieszo-rowerowym i chcemy spowolnić ruch. Jak ma to być stricte droga rowerowa - blokujcie.

Offline Mężczyzna emes

  • i tak nie dojedzie
  • Wiadomości: 4568
  • Miasto:
  • Na forum od: 09.06.2010
    • http://north-south.info
Zwolennika budowy ciągów komunikacyjnych z płyt betonowych zapakowałbym do Malucha i kazał jeździć A18 w te i we wte aż się odpowiedno namyśli.

Offline Mężczyzna wikrap1

  • Wiadomości: 1481
  • Miasto: łódź
  • Na forum od: 03.02.2013
    • Wyprawy młodej pary
Pieniążki potrafią złagodzić cierpienia w pewnym stopniu :P Ciekawe jak długo by trzeba wozić, żeby popuścili grosza. ;D

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum