Jak już gdzieś się zagubię nie jadąc po uprzednio wgranej trasie to wolę skorzystać z mapy Google na smartfonie. Być może przyczyną jest wielkość pliku mapy, lub poziom ustawienia szczegółowości mapy. Powoli dojrzewam do tego, żeby usunąć oryginalną mapę i wgrać tylko te rejony, które mnie interesują.
Nigdy nie wznawiałem rejestracji śladu po wyłączeniu garmina. Nie wiem jak wyglądałoby wznawianie nawigacji według wskazówek w takim przypadku. Jeśli już się zatrzymuję to korzystam z opcji pauzy, działa bezproblemowo. Nie odnotowałem żadnych problemów z kontynowaniem nawigacji ze wskazówkami. Jutro wybieram się na przejażdżkę to sprawdzę. W sumie mnie to również ciekawi w kontekście dłuższych wypadów typu ultra maraton.
Osobiście preferuję nawigację po śladzie bez żadnych wskazówek, strzałek itp., ale ekran z widokiem mapy w Edge 820 ma bardzo ograniczone możliwości konfiguracji pól. Maksymalna ilość okienek z danymi to tylko dwa.
A dwa okienka na ekranie mapy starczaja az nadto jak sie czlowiek przyzwyczai
Ja może nie do końca w temacie bo posiadam Edge 810 ale każda opinia przyda się przy podejmowaniu decyzji Jeśli nie zależy Ci na ciągłym podglądzie mapy to po włączeniu prowadzenia po śladzie można przełączyć ekran na tryb danych i dobrać sobie do 10 pól na których można wyświetlać co tylko się chce, przed każdym zakrętem, rondem itd. ekran przełączy się na tryb mapy (+sygnał dźwiękowy) z wskazówką trasy, po skręcie ekran mapy znika i znowu mamy tryb danych i cyferki Rozwiązanie dla mnie idealne.Przeglądanie map na urządzeniach typu Edge (również używam OSM, darmowe i bardzo dokładne) jest problematyczne, głównie przez mały ekran i dość wolne (w porównaniu do smartfonów) działanie, coś za coś No i dla mnie minus serii Oregon - brak możliwości podłączenia czujnika prędkości.
AdrianU w nowej serii 600/650 oraz 700 jest możliwość podłączenia czujnika prędkości... chociaż osobiście nigdy takiej potrzeby nie odczuwałem bo korzystałem z prędkości odczytywanej z sygnału GPS.Oczywiście seria Oregon jest serią stricte turystyczną i nie ma rozbudowanych funkcji analiz sportowych.https://buy.garmin.com/en-US/US/p/146897#devicesmassi
[AdrianU w nowej serii 600/650 oraz 700 jest możliwość podłączenia czujnika prędkości... chociaż osobiście nigdy takiej potrzeby nie odczuwałem bo korzystałem z prędkości odczytywanej z sygnału GPS.Oczywiście seria Oregon jest serią stricte turystyczną i nie ma rozbudowanych funkcji analiz sportowych.https://buy.garmin.com/en-US/US/p/146897#devicesmassi
Ja może nie do końca w temacie bo posiadam Edge 810 ale każda opinia przyda się przy podejmowaniu decyzji Jeśli nie zależy Ci na ciągłym podglądzie mapy to po włączeniu prowadzenia po śladzie można przełączyć ekran na tryb danych i dobrać sobie do 10 pól na których można wyświetlać co tylko się chce, przed każdym zakrętem, rondem itd. ekran przełączy się na tryb mapy (+sygnał dźwiękowy) z wskazówką trasy, po skręcie ekran mapy znika i znowu mamy tryb danych i cyferki Rozwiązanie dla mnie idealne.
Cytat: AdrianU w 15 Mar 2017, 12:02Ja może nie do końca w temacie bo posiadam Edge 810 ale każda opinia przyda się przy podejmowaniu decyzji Jeśli nie zależy Ci na ciągłym podglądzie mapy to po włączeniu prowadzenia po śladzie można przełączyć ekran na tryb danych i dobrać sobie do 10 pól na których można wyświetlać co tylko się chce, przed każdym zakrętem, rondem itd. ekran przełączy się na tryb mapy (+sygnał dźwiękowy) z wskazówką trasy, po skręcie ekran mapy znika i znowu mamy tryb danych i cyferki Rozwiązanie dla mnie idealne.Niestety, ale w Edge 820 nie ma tej opcji z automatycznym przełączaniem się w tryb mapy w przypadku zmiany kierunku jazdy. Na ekranie wyświetla się jedynie pole ze strzałką i nazwą drogi, ulicy, w którą należy skręcić.