Autor Wątek: Cześć, opowiedzieć ci coś o sobie ?  (Przeczytany 1041 razy)

Offline Mężczyzna Bronexx

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 16.07.2015
Cześć, opowiedzieć ci coś o sobie ?
« 16 Lip 2015, 13:53 »
Witam wszystkich, założyłem konto na tym forum ponieważ chciałbym poznać ludzi którzy chcieliby wspólnie przeżyć jakąś podróż. Niestety moi znajomi  nie mają tego szczęścia i nie są zakochani w kolarstwie.
Mam na imie Damian, przetrwałem na tym świecie 20 wiosen, mieszkam aktualnie w Pile, ale jestem bardzo często w Poznaniu.
jestem muzykiem,  ale moja dodatkowa pasja to sporty ekstremalne, oraz te mniej inwazyjne...  Naprawdę, jest tego masa..  Od snowboardu, przez wspinaczkę, kajakarstwo,  kolarstwo, po slickline, backpacking i wiele innych. 
jestem towarzyski, potrafię rozmawiać na wszelkie tematy (lubię czerpać wiedzę )  jestem zaradny, przyjazny, wesoły i na pewno nie da się zemną nudzić  !
na rowerze  jezdze od dziecka w sumie.. Ale zacząłem traktować to jako sport w wieku 14lat gdy zacząłem wyczynowo jeździć na BMX po kilku latach przerzuciłem się na turystykę  rowerową,  kładąc nacisk na przełajową jazdę.. Ukradli mi rower, moją meride  prosto z podwórka...  Z braku funduszy dostałem od przyjaciela rower na którym  pokonałem pierwsze 100km bez zatrzymywania się
aktualnie nosze się z zamiarem zakupy szosowego roweru

To chyba tyle z mojej strony ! 

Offline Mężczyzna m.arek

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 17.03.2014
cześć, na czym grasz ??

w szkole muzycznej byłem na wydziale instrumentów perkusyjnych,  dodatkowo fortepian.. I na gitarze przy ognisku też coś zagram  :icon_surprised:

Offline Mężczyzna łatośłętka

• Skup i ubój. Rozbiór.
  • Miasto: nie, wioska
  • Na forum od: 21.03.2013

Cześć.

Skoro grasz, - wygrasz!; Ciebie więc obstawiam.
tutaj jestem łatoś, odtąd łętka ... łatośłętka!

Offline EASYRIDER77

• Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
witaj na forum!

Offline Mężczyzna lajtspid

• Miasto:
  • Na forum od: 06.06.2009