Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
24 Lis 2024, 02:50
Strona główna
Tagi
Zaloguj się
Forum :: podrozerowerowe.info :: wyprawy, trasy, sprzęt
»
Sprzęt, ekwipunek i odzież
»
Osprzęt
»
Rama, suport, mostek, kierownica, amortyzator, widelec i stery
»
Wymiana suportu - kiedy?
Strony: [
1
]
2
Następna >>
Wszystkie
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Wymiana suportu - kiedy? (Przeczytany 9948 razy)
Hipek
Użytkownik forum
Miasto: Warszawa
Na forum od: 18.08.2011
Wymiana suportu - kiedy?
«
10 Sie 2015, 12:36 »
W tym temacie jestem zupełnie zielony, wymianę robiłem do tej pory ze dwa razy i to tylko wtedy, gdy usłyszałem stukanie.
Czy dopóki w suporcie nie ma luzów i nie wydaje on dźwięków, nie trzeba wymieniać? Są jakieś inne kryteria, które trzeba wziąć pod uwagę?
martwawiewiórka [14:51]: sól kolarstwa, co to takiego?
Elizium [14:52]: spacer z rowerem po górach
Mijah: (...)przy okazji dowiedziałem się czegoś co zmieni moje życie. Oznaczenie podjazdu HC to nie hardcore, tylko hors catégorie.
Drzewo
Miasto:
Na forum od: 16.09.2014
Odp: Wymiana suportu - kiedy?
«
10 Sie 2015, 13:12 »
nie napisałeś co masz i ile km zrobione.
Ja łożyska zewnętrzne BB52 zajeżdżam co 10kkm. i jedyne do czego doszedłem to sugestia że warto kontrolować ich przebieg. Raz skończyło się to u mnie powrotem 160km ze zmielonymi kulkami. Głośno i ciężko było. Wcześniej pojawił się lekki luz ale zignorowałem ten objaw licząc że jakiś tysiąc jeszcze uda się zrobić.
Przed ostatnią wymianą przejeździłem ok 1000km z luzem (pojawił się po ok 9000km). Wówczas napęd zaskoczył mnie w lesie - ciężko się kręciło a kopnięta korba robiła może pół obrotu.
Tyle w temacie zewnętrznych łożysk. Jak miałem kwadrat to się tym nigdy nie przejmowałem i prędzej robił się luz na "kwadracie" niż na łożyskach.
PS Podpiął bym tu swoją prywatę: czy jest sens kupowania wyższych modeli tych łożysk: BB70, BB80 etc?
Mariusz
Jestem, jaki jestem...
Miasto: Leszno
Na forum od: 18.02.2012
«