Autor Wątek: Pomoc z wyborem  (Przeczytany 561 razy)

Offline Mężczyzna MaciekMarian

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 14.08.2015
Pomoc z wyborem
« 14 Sie 2015, 09:10 »
Cześć
To mój pierwszy post więc może się przedstawię. Nazywam się Maciej, pochodzę z Warszawy, mam 23 lata, jestem studentem ekonomii i rok temu wkręciłem się w podróże rowerowe. Od tego czasu zaliczyłem kilka mniejszych wypadów takich jak objazd kampinosu czy Świnoujście- Hel a także jedną dłuższą (10 dni) wyprawę na Wyspy Kanaryjskie.
We wrześniu oprócz krótkiego wypadu z dziewczyną, planuje samemu gdzieś ruszyć. Będę miał na to dwa tygodnie. Nie mogę się jednak zdecydować w którym kierunku ruszyć. Rozważam 3 kierunki
-Norwegia(myślałem o trasie z Bergen na północ ile wlezie)
-Finlandia( Helsinki- Sztokholm[ jakiś odcinek pociągiem]
-Rumunia

Drodzy forumowicze czy moglibyście  doradzić w którym kierunku ruszyć? Może macie jakieś inne pomysły na dwutygodniową wyprawę? Dodam, że jeżdżę od 150-200 km dziennie.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Offline EASYRIDER77

• Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Odp: Pomoc z wyborem
« 14 Sie 2015, 11:13 »
trudno Ci tak powiedzieć gdzie masz jechać bo to indywidualny wybór zależny od oczekiwań, budżetu itp.

Jak mniej kasy to bym brał Rumunię, więcej chyba też "dzikości", przyjaznych ludzi. Jest tańsza, bardzo  urozmaicona pejzażowo. Daje więcej niespodzianek.
Finlandia - raczej najmniej urozmaicona pejażowo, co nie znaczy że płaska, tak wywnioskowałem czytając opisy tutaj na forum. Nie tania, mało ludzi, też chyba w miarę dzika. Pogoda niepewna.
Norwergia - opcja piękna ale ma zasadniczą wadę, droga jest, pogoda bardzo kapryśna, często pada, chłodniej. Górzysta.
nie byłem w tych krajach, ale takie ogólne wnioski wyciągam czytając wyprawy innych.

Offline Mężczyzna globalbus

• Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
« 14 Sie 2015, 11:39 »
Wrzesień to nie jest dobry czas, by poruszać się na północ.

My home is where my bike is.