Koszt BB7 MTN (mechaniczne) kosztują niecałe 200 zł + coś za tarcze
Cytat: Mariusz w 2 Wrz 2015, 18:11W sporcie, w szosie zawsze dzięki tarczom można urwać jakże potrzebne ułamki sekund, sekundy.A konkretnie jak?
W sporcie, w szosie zawsze dzięki tarczom można urwać jakże potrzebne ułamki sekund, sekundy.
A np przed łukiem, zakrętem, na zjeździe, mając skuteczne hamulce, możesz zacząć hamować, kilka metrów, sekund, później. Dzięki temu możesz urwać coś z czasu.
CytujKoszt BB7 MTN (mechaniczne) kosztują niecałe 200 zł + coś za tarczeNa ali kosztują tyle w komplecie z tarczami
To jest prawda ogólna. W którym momencie tarczowe są skuteczniejsze od obręczowych? Na szosie oczywiście.
Skoro jesteś w temacie, da radę gdzieś znaleźć BB7 Road w rozsądnej cenie? (w ogóle warto?)
Cytat: menel w 2 Wrz 2015, 19:15To jest prawda ogólna. W którym momencie tarczowe są skuteczniejsze od obręczowych? Na szosie oczywiście.Jak jest mokro, w czasie deszczu.
Jedyne zastrzeżenia jakie mam to, że szosowa wersja BB7 nawet nie zbliża się mocą hamowania do swojego odpowiednika mtb.
Nie trzeba oceniać. Na długim i stromym zjeździe obręcze grzeją się na bank. Zatrzymanie się daje im szanse na złapanie niższej temperatury. Wystarczy na czuje to zrobić. Inna sprawa, że takie zjazdy to tylko w wysokich górach i można kilka lat śmigać nie korzystając w pełni z możliwości tarczówek.A tarczówki też nie zawsze radzą sobie z temperaturą. Jest takie zjawisko "fading" miałem kilka razy nieprzyjemność odczuć.
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
Cytat: sinuche w 2 Wrz 2015, 19:32Cytat: menel w 2 Wrz 2015, 19:15To jest prawda ogólna. W którym momencie tarczowe są skuteczniejsze od obręczowych? Na szosie oczywiście.Jak jest mokro, w czasie deszczu.Nie prawda. Skuteczność, mierzona drogą hamowania, będzie identyczna.
Nie prawda. Skuteczność, mierzona drogą hamowania, będzie identyczna.