To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
całą Bydgoszcz, w tym długi i nieprzyjemny dla rowerzystów Fordon.
Mogliby dopuścić na powrocie formułę TCR. PK zalicza sz obowiązkowo, ale trasa pomiędzy nimi pozostaje w Twojej gestii.
Generalnie trasa powrotna to trasa sugerowana!Zawodnik musi zaliczyć tylko podane na stronie PK aby uznać edycję powrotną BBTDecyzję co do wyboru wariantu trasy podejmuje sam , w zależności od aktualnej sytuacji na drodze, obciążenia ruchem , a to wszystko zmienia się zależnie od pory dnia. itp.
Z wiatrem czy pod wiatr? Model ogólny GFS prognozuje jazdę z silnym wiatrem północno-zachodnim, ale to nadal 252 godziny do przodu, wiarygodność fusów z herbaty. Jednak GFS święcił wielkie sukcesy w prognozach długoterminowych (jedne były oczekiwane, MP1/2, KMT1, inne znienawidzone/MRdP, górami), z których zresztą zdawałem relację. Teraz wystawia odważną prognozę - na BBT będzie wiatr w plecy. Nie bez deszczu.
W ogóle to miałbym ogromną prośbę do użytkowników forumBędę chciał uruchomić w najbliższych dniach większość urządzeń i chodzi o to aby zrobić takie obciążenia aby wszystkie błędy wyszły Dla najbardziej aktywnych 3 forumowiczów mogę ufundować 3 książki BBT
Brnięcie w twierdzenie że ślad może zmienić kształt, bo ktoś zajmuje się zawodowo nawigacją i ma rację, to trochę porażka.